lördag 21 augusti 2010

B som i Blåbär

Evigheter sedan som jag la ut något här på bloggen. Det har varit fullt upp i sommar med barnen och allt som ska hinnas med. Vi har som vanligt fixat mycket med huset men nu är de största projekten i stort sett färdiga inomhus. Vi har anlagt gräsmatta och börjar få ordning ute :)

Mamma och jag tog en sväng och plockade lite blåbär, det finns inte så gott om dem i år här, men det räcker till några pajer och kanske lite muffins! Hoppas ni alla haft en superbra sommar och är laddade inför hösten.'Kram

8 kommentarer:

Livet på landet sa...

Åh det såg mumsigt ut!!!
Hoppas du kryar på dej och snart är i farten igen!! Vi får ta en liten träff snart igen :D KRAM Camilla

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Tack Camilla <3 klart vi måste ses snart igen!!!

Mitt hvite hus sa...

Heisan

blåbær er deilig...
Ønsker deg en fin kveld..

klemmer =)

Anneli sa...

Hejsan.

Välkommen tillbaka!

Hoppas ni fick bakat något gott, blåbären ser ju fina ut.

Ha det gott
Kram Anneli.

Sanna sa...

Mmm blåbär är så gott! Jag älskar blåbärspaj och blåbär med mjölk och socker är också gott. Vilket fint fat! Jätte fina bilder förrästen!

Levis o Vilda sa...

Hej!
Va kul att få kika in hos er : ) Vet ju från Frida att ni ska ha det riktigt fint hemma hos er! Visst har vi det bra i vårt hus nu men liksom du drömmer jag om ett gammalt fint hus att få renovera helt i min smak nån gång i livet. MEN med små barn och jobb så kändes det här som ett bra alternativ just nu. Men man vet aldrig... Önskar dig med en riktigt bra helg! Kram Mia

junhe sa...

Åh, så gott med blåbär och nyttigt är dt ju också =)
ha dt gott/ junhe

♥ A Cup Of Emilia ♥ sa...

Mums för blåbär :) Det var ett tag sedan men jag la ut något men i dag blev det dax :) kramar från Emilia