onsdag 17 mars 2010

Lite vårkänslor!

Godmorgon på er alla! här håller det på att sakta men säkert bli vår, solen skiner, fåglarna kvittrar och man hör hur snön smälter från taket! underbart! igår satt jag ute på furstukvisten och drack mitt te medans solen värmde ansiktet. Dock har det kommit lite snö under natten men det smälter snart igen. Datorn våran har varit sönder ett tag så därför har det inte kommit några nya inlägg på länge. Men nu är den lagad och det är konstigt hur mycket man saknar datorn när den inte finns i närheten.
Hoppas ni alla har det bra och får en fortsatt fin vecka. Kram

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Det er herlig å se og høre at snøen smelter og at vi nærmer oss våren..

Her smelter snøen også, men det er mye igjen før jeg ser hagen min..

Ha en fin dag.:
Klem Kerstin

Fru Grön sa...

Ja visst är det underbart med vårsolen. Sebbe har varit sjuk så vi har haft en skön dag ute!

Kram LInda

Granne med Selma sa...

En riktigt God och Glad Påsk önskar jag dig!
Kram Sussie