söndag 24 januari 2010

Halva Halva!

Hej! Hoppas ni haft en mysig helg. Igår for jag och tjejerna in till stan och shoppade lite. Vi var inne på Cubus och där hade de halva piset på halva priset!! mycket trevligt. Köpte en vit tunika/skjorta för 50kr och en blus till Hanna för 35kr. Den rosa klänningen köpte jag till Hanna i julklapp och den är fyndad på H&M.
Det fina träskåpet fick vi av mamma när de ej hade plats för det längre, dock var det då obehandlad furu men nu är det vitt,vitt vitt!!

13 kommentarer:

Tulip sa...

Artig å handle når det nesten ikke koster noenting... fine tunikaer og bluser!

KLEM

Graadskan sa...

Vilka fina fynd! Underbart när man faktiskt hittar något på rean... :)

Kram Camilla

Mitt hvite hus sa...

Så kjket å handle når det er salg ...og enda billigere også.. skjønne tunikaer..

ha en fin uke..

klem Kerstin

Mitt hvite hus sa...

Så kjket å handle når det er salg ...og enda billigere også.. skjønne tunikaer..

ha en fin uke..

klem Kerstin

faster atta sa...

Fyndmaja där!! Tunikan är jättefin, men lilla Hannas kläning är ju jättesöt oxå!
kramis

Sanna sa...

Vilken tur för dig att din mamma inte hade utrymme för skåpet mer. Denna är ju superfin!!Vilka fina fynd du gjort!
Ha en bra dag och en fin ny vecka!
Kram Sanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh vilka fynd du gjorde, tar man sig bara tid hittar man mycket på rea. Själv har jag varit på formex i helgen och köpt in till min butik så jag är fylld med vårinspiration. Ha en bra dag.
Kram Theres

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Hwita Villan sa...

Ja sån rea gillar vi! :-).

Jag är också oerhört trött på den frågan. Men mest att det ÄR en fråga överhuvudtaget. Det där med att stanna hemma med sina barn är ju en prioriteringsfråga. Det jag reagerade på var just att det framställs som så stora framsteg - bla bla bla. Löjligt tycker jag. Vi är INTE jämställda. Och från 24 till 34 dagar är INTE något att uppmärksamma på ett positivt sätt. Tycker jag. Det får mig att tänka hur många pappor som inte är hemma mer än de 10 pappadagarna... sorgligt för barnen, hela familjen och hela samhället tycker jag.

Tack för dina tankar! Jag tycker det är intressant att höra hur andra tänker och reagerar :-).

Ha en bra vecka!

Kram M

Lena sa...

Vilka härliga fynd..
Jättefina!
Jag är som gott aldrig på Cubus, men kanske ska kika in där nångång :)

Trevlig helg!
Kram Lena

Livet på kyrkstigen sa...

Hej, vilken vacker blogg du har! trevlig helg!

faster atta sa...

Fyndgumma där!!! Du har en award att hämta hos mig!

Vita verandan sa...

Hej!
Här kom jag in på en ny blogg, blev genast nyfiken och har kikat runt, mysigt och smakfullt inrett.
Kommer att kika in igen, gillar även jag vita pelargoner och älskar zink (är även sjuksköterska)
Kram Anna