fredag 11 december 2009

Goda Gula Kissekatt

Här har det bakats hela morgonen. Maken överaskade mig med en Kitchen Aid i veckan!! vi skulle inte köpa några presenter till varandra men han tyckte att jag skulle få mina drömmars köksmaskin <3. Så trots att snåltarmen sög tag i affären när jag skulle betala saffranet så har det bakats 40 saffranskusa idag tillsammans med min största trollunge!:) Hon har på en egen plåt bakat lussestjärnor och små "pluttar". Härligt!!Hoppas ni får en fin 3:e advents helg. Kram på er

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så moro å få en slik overraskelse da... ja det er en stor dag i Sverige med Lucia feiring.:har baket lussekatter selv i dag jeg.. uten safran ,men gode vr de..


Nyt helgen


Klem kerstin

Mitt Lilla Sommarhus sa...

Åh, så gott med lussekatter.

Trevlig helg!

corrina sa...

Å vilken lycka. Jag skulle vara överlycklig att få en lika dan. Kram

Emmas idéer sa...

Va fusk!!! Jag vill också ha en Kitchen Aid...
Muggarna kommer från Lifestyle här i Borlänge.
Kostade 59 kr styck...

www.adding.se kolla hemsidan vet inte om de finns med eller s men du kan ju ringa & höra efter fler återförsäljare kanske.

Trevlig lucia helg.

junhe sa...

tack for kommentaren hos mig, kanner lukten av lussekatter anda hit *mmmmm*
ha dt gott/ kram junhe

Cathrin sa...

Vilken härlig överraskning! Vilken fröjd det måste vara att baka nu. Jag bakar också mycket med min egen trollunge så en sådan står överst på min önskelista, men jag tror inte ekonomin tillåter att den finns i ett av paketen under granen i år. Suck!

Cathrin

Maria sa...

Tack, javisst är den fin! Roligt att man vann :)

Kram Maria