fredag 27 november 2009

Julmusik och granriskransar

Började lite smått igår att sätta upp julgardiner och någon stjärna, men idag ska allt upp så att det lysser fint i alla fönster nu i helgen. E har varit sjuk i 14 dagar lite drygt och regnet har ju inte direkt lyst med sin frånvaro så vi har haft all tid i världen att pyssla och mysa. Hon hjälpte till att göra granriskransar häromdagen som nu fint pryder vår ytterdörr. Har även köpt hem vitt silkespapper som vi ska göra fina dekorationer att hänga i julgranen. Idag är det väl legitimt att sätta på julmusiken väl? Hoppas ni har en gnutta sol idag på morgonen, det har vi och man blir varm i själen. Kram och god 1:a advent

4 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Jättemysigt på din entré! Jag har gjort min banner i photoshop och sen sparat den som en JPEGbild. Sen har jag lagt in den istället för den vanliga rubriken, kolla under layout. Ha en mysig fredag! Kram, Anette

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for en velkomst man får hos deg..Kransen var virkelig herlig..


Koselig å ta frem pynten nå...og musikken så klart..

Ønsker deg en fin advendts helg..


Klem kerstin

Sanna sa...

Vilka mysiga bilder!
Hoppas din lillis blir frisk snart!Jag känner också att då det är så mörkt och grått just nu så vill jag bara pynta och mysa hemma. Mina barn har också varit sjuka så har varit mycket hemma och hunnit pynta lite extra. :)
Ha en trevlig helg och första advent du med!
Kram Sanna

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar