torsdag 15 oktober 2009

Fina burkar!

Älskar Panduro....älskar Tilda-serien om någon missat detta:) beställde bruna godispåsar till Elins barnkalas som ska dekoreras med små prinsessor eller prinsar beroende på vem som ska ha dem. Har länge tittat på dessa burkar och kännt ett ha-begär...ni vet ett sånt där begär som dyker upp aldeles för ofta i perioder;), nu slog jag till....minsta ordervärde är ju 190kr och påsarna kostade 26:-.....hm...vad skulle jag göra...jo köpa burkarna är klart!! oklart vad jag ska ha i dem men låt oss säga att förvaringsburkar kan man inte ha för gott om eller vad säger ni. Hoppas ni får en bra helg! kram

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Skjønne bokser... har ikke så mye i Tilda jeg... Faktisk ikke noe tror jeg...

Ønsker deg en fin uke videre..
Klem Kerstin

Sanna sa...

Vilka underbara burkar!!
Jag har också flere burkar utan innehåll så jag bara köpt för att de varit så fina, men visst ärdet ju praktiskt med extra förvaring.

Trevlig helg!
Kram Sanna

Fru Grön sa...

Oj vad fint ni har fått det! Antar att ni har det hur skönt som helst i ert "nya" hus. Jag tjatar väl på om att vi ska boka in någon dag att ses. Jag tänkte att jag kan bjuda dig och Nina på mat någon kväll i November. Har du några datum som passar? Ska kolla med Nina också!
Ha det så bra!
Kram

essemia sa...

Hej Lisa!
Längesen jag tittade in hos dig märker jag. Och vilka änglar du syr! Jag blir helt grön av avund.
Hoppas allt är bra med er.
Kram Elzie

Jennica..... sa...

Åhhh, de där burkarna har jag också span på! :) De är jätte-fina!

Fru Grön sa...

Hej!

kan du komma till mig på tjejmiddag den 30/10? Du jag och Nina tänkte jag.

Kram Linda

mias surdegar sa...

Hej!

Vilken otroligt mysig blogg du har...älskar änglar;)
Tilda serien hos Panduro har jag inte missat Köpte några burkar till min dotter Matilda som jag oftast kallar Tilda. Hon använder dem inte så det ska jag börja göra. Tack för tipset!
/Mia

Maria sa...

Hejsan!

Själv har jag hela mjölpåsen i den största, sockerpåsen i den minsta - och den mellersta är den som töms och fylls oftast -kakburken :)
Skön blogg! Tack för all inspiration!