onsdag 16 september 2009

Fler änglar

Här kommer en till ängel som idag på morgonen blivit klar.....man hinner med mycket när barnen vaknar kl 06:00 på morgonen...! har hunnit tvätta, städa och pyssla. Snart är det dags att äta lunch och vid 12 är det läggdags....nävars men nog känns dagarna ibland väldigt långa när man börjar dem tidigt. Hade en mysig kväll igår, maken var iväg till Västervik på Speedway och en av mina nära vänner Frida var här och fikade hela kvällen. När man varit själv med barnen hela dagen så är det skönt när det kommer någon annan vuxen att diskutera med, när nu inte maken min skulle komma hem så kändes det skönt att Frida kom hit. Hoppas ni har lika fint väder som vi, här skiner solen och himlen är klarblå. Kram på er

4 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så söt den blev:)
Kul med lite besök på kvällskvisten.
Hoppas din kväll ikväll är bra den med!

Susanne

Livet på landet sa...

Hade sambon på Speedway oxå!! Frida är ju en glädjespridare som heter duga!!! KRAMAR

Hanna sa...

Hej! Jag har nyss startat upp min nya blogg på http://haneys.blogg.se. Det vore kul om du ville titta in och säga vad du tycker om den! Just nu har jag en tävling igång som du gärna får vara med i! Ha en trevlig kväll!

Hanna sa...

Vad roligt att du gillade min blogg! Följ den gärna med bloglovin :) Ja, eller kanske tre kromosomer. De är inte kloka! Ha en bra dag!