måndag 7 september 2009

...ett stort leende...

Har legat sjuk i hela förra veckan och inte ens orkat med att tittat på bloggen, hade till och med glömt bort att det var nu som tävlingen hos emmas ideér och Vita Novum avgjordes så ni förstår att jag gjorde ett glädjeskutt och hade ett stort leende på mina läppar (torra och fnasiga efter en veckas förkylning) när jag upptäckte att jag, JAG som aldrig vinner några tävlingar som ni underbara bloggare anordnar hade vunnit!! Tänk vad som kan förändra en lite mulen, förkyld och tråkig dag till något underbart! Tack så mycket!

8 kommentarer:

Kerstin sa...

Grattis... så bra at du vant akkurat nå når du har vært syk... Klem Kerstin

Sanna sa...

Grattis!Förstår att du blev glad. :)
Ha en bra dag!
Kram Sanna

Lavendeldoft och vitt sa...

Stort Grattis till dig! Det var du väl värd efter att du varit sjuk.
Kram/Linda

Längtan i Vitt sa...

Grattis! ja plötsligt händer det..... Själv är jag dålig på att vara med och tävla och då kan man heller aldrig vinna ;) / Kram Carina

Vita Novum sa...

Stort Grattis till vinsten. Hoppas att det hjälpte till att kurera dig så du snart är frisk! :)

Kramar Karin på Vita Novum

Ögonblick & Tankar sa...

Grattis! Va kul för dig. Kram

Livet på landet sa...

Kul med vinst! Hoppas du får vara frisk nu så du hinner pyssla lite! : ) Här blir det lite blandad kompott när tiden räcker till! ; ) KRAMAR CAMILLA

Maria sa...

Grattis, vad kul! Vilken härlig överraskning! Usch, och fy för förkylningar. jag har också legat nerbäddad från i torsdgs med en hemsk influensa. Direkt barnen började skolan blev de sjuka en efter en och till sist var det min tur.
Ha det fint och hoppas du kryat på dej!

Kram maria