onsdag 12 augusti 2009

Ett grönskande hjärta till er

Hej på er! som tack för att ni tittar in till mig ibland och skriver så snälla komentarer så får ni ett grönskande murgrönehjärta. Är så glad idag då vi fick hem bänkskivorna till köket igår och väntar nu på att de ska komma på plats och att vi ska få börja med kaklet. Min stora prinsessa är på dagis idag efter 10veckor hemma och hon var så glad att träffa alla sina kompisar igen, själv sitter jag här framför datorn och tycker att det är tyst hemma utan henne, dock hinner jag göra massor när hon är på dagis så att jag kan mysa med henne när hon kommer hem sedan. Den lilla prinsessan ligger och snusar i sin säng. Hoppas ni har en bra onsdag. Kram

3 kommentarer:

Sanna sa...

Vilken vacker murgröna!Ett sådant hjärta skulle jag också vilja ha. Har du köpt den som sådan eller gjort hjärtat själv? Krukar är också superfin.
Ha en bra dag!
Kram Sanna

Kerstin sa...

Heisan

Så koselig eføy hjerte... alltid litt rart når alle skal inn i sine rutiner...

Kos deg og nyt stillheten..

Klem Kerstin

faster atta sa...

Tack för idag gumman!!