torsdag 2 juli 2009

En Rosa Dröm

Fick hem paket från Ellos idag. Har länge sneglat på de rosa prinsesssänghimlarna som finns där...och förra veckan gjorde jag slag i saken och köpte 2 stycken, en till varje prinsessa. Maken satte upp den ena ikväll hos vår stora ängel och hon satt i sängen en bra stund och myste med böcker och dockor. Dock har batterierna i kameran laddat ur så jag visar bilden som är på Ellos hemsida så ni ser den lilla prinsessbakelsen. Det är härligt med barnrum tycker jag.

4 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Åhh, ljuvligt, ljuvligt!! :D
Nu måste ju tjejerna blivit glada!! Sån hade jag med velat ha haft när jag var liten! Gjorde nåt trevade försök med en gammal spetsgardin och en galge på en krok i taket vill jag minnas... hihi

Viola sa...

Jissis så rart...tänk vad dom kommer tycka det är urmysigt och väldans fint för dom vuxna att vila ögonen på, ha en skön helg, kram

HUSnrNIO sa...

Ljuvligt med rosa mys i barnrummet. Ha en trevlig söndag.

Sanna sa...

Jag älskar också sänghimlar!Så fina sänghimlar du beställt!!Vi har också nyligen satt upp en sänghimmel ovanför Amandas säng. Storebror frågade varför dom inte kunde byta säng, eftersom han också skulle vilja sova i en "koja". :D
Det skulle vara roligt att se lite bilder från ert barnrum. Jag håller just nu på att fixa i barnens gemensamma rum.
Ha en bra dag!
kram Sanna