tisdag 5 maj 2009

Hm...vad sägs om dessa tehuvor?

Hej på er! Hoppas ni har det bra. Här regnar det men det är ganska skönt tycker jag, allt blir härligt gtönt och allt pollen ramlar av träden. Var inne och Bluebox och hittade dessa underbara tehuvor....!köpte dem dock inte men jag tänkte att sådana kan jag kanske sy själv nu under mammaledigheten. Lite nervös idag, imorgon är det planerat snitt som gäller då den lille/lilla ej behagar vända sig rätt. Behöver lite distrahering från det så jag surfar runt på alla härliga närbutiker en stund. Ha det gott

7 kommentarer:

Graadskan sa...

Förstår att du är lite spänd! Men SÅ spännande! Jag förlöstes med planerat snitt för ganska precis 4 veckor sedan och det gick hur bra som helst! Vi fick en liten Molly, vet du vad ni ska få?

Lycka till och många kramar från Camilla

Linda sa...

Brukar titta in på din fina blogg men vet ej om jag har skrivit något förrut. Vad spännande att ni snart får träffa han el henne. Lycka till imorgon!
// Linda

Sanna sa...

Åh snart får ni träffa er bebis!Spännande! Tehuvorna var ju söta. Du kan säkert sy en minst lika fin själv. :). Själv skulle jag också vilja vara lite bättre på att sy, men äger ingen symaskin.. :P
Lycka till imorgon!
kram, Sanna

Huset vid ån sa...

Åh, Vad fina dom var.....Ett stort Lycka till med Bebisen!! Kram Therese

Mitt smultronställe sa...

Hej hej!!

Hoppas allt har gått bra!!
Mycke fina saker du visar, te huvorna är ju underbara!!

Ha det gott, Kram Camilla.

junhe sa...

är just nu inne i en "prickig period", utan att för den skull ha röda hund *hihi*, så självklart gillar jag din prickiga thehuva =)

ha en bra söndag/ junhe

FURNISH.etc sa...

Åh ja, dessa tehuvor är så underbara!