tisdag 10 februari 2009

Här kommer lite bilder från nybygget!

Här kommer lite bilder från Elins nya rum. Hon är så lycklig över att ha lite yta att röra sig på som bara är hennes ;) allt är inte klart, det kommer ta en liten stund innan vi bestämt var allt ska stå.
På med gips
Målat och tapetserat
Lite gardiner...
....med blomdekorationer....
..och en lampa! Montering av säng
En matta och lite saker på plats
Bord och stolar i ett hörn
Herrgårdsdörrar i nybygget
Ja det var några bilder...ska försöka visa vårt underbara sovrum nästa gång...maken överaskade med att göra det iordning kvällen innan min födelsedag och var på förmiddagen och köpte nya sovrumsmöbler på IKEA ...mer om den historien nästa gång!
Kram

15 kommentarer:

Ika sa...

Härligt att få ett rum helt klart. En sån present hade jag inte tackat nej till.

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fint det blir! Ska bli kul att se resten också...
Kram Marie

Livet på landet sa...

Åh va fint Elin får,förstår att hon trivs med eget! Ja jag blir nog hemma ett tag till, känner mej halvdöd! KRAM

Aina sa...

Så fint barnerom, skjønner godt Elin ble fornøyd med dette ja:0)
Ha en fortsatt fin tirsdag!

Klem fra Aina.

Prillig sa...

Vilket underbart rum!
Vilken härlig blogg, hit kommer jag gärna igen!

Kul att du vill va med i min utlottning.

Kram Britt

Maria renoverar 1920-talshus sa...

Hej!
Men vilket fint barnrum!!
Ha en trevlig helg!
Maria

Franziska sa...

Det är bra!
Hälsningar
Franziska

Malin ^^, sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin ^^, sa...

Hej!
Följer din blogg med intresse!!
Du har fått en "Award" av mig!
Vänligen Malin (Ebbas änglar)

Hemma på Landet sa...

Vet du gumman!...att jag tänkte på dig idag. Väldans konstigt att du skrev just nu. Haha...

Vad fint ni gör där hemma.

Såg att du upptäckt Tradera. Jag med! Helkul!

Bamsekram till dig! Stina

Ett hus i vitt sa...

Ja visst är det roligt att inreda barnrum redan från början! Det blev jättefint, ser att hon har lika säng som min Albin :-). Och eran furstukvist med pardörren blev underbar!! Roligt att se bild på dig också på ert fina bröllopsfoto. Kram, Anette

Viola sa...

Fråga mig inte hur jag halkade in till dig, men är det du som känner Linda alltså fru Gön, för ditt namn känner jag igen, var någonstans i Kolmården kan jag hitta denna ljuvliga butik, bor ju själv i Peking, ....en härlig blogg du har, tittar så gänra in igen, när jag kommit hem, befinner mig just nu i Spanien, behövde bryta den trista vintern so varit och ladda lite batterier, har jobbat alldeles för mkt sista tiden, skulle vara roligt om du tittade in och snart är det dags för en ny bloggträff, kanske något för dig om det nu är så att du bor nära mig, soliga hälsningar, kram

Viola sa...

Så sitter jag och skriver svar på fel inlägg, nja...fö mkt sol eller något annat vet inte, vad roligt att du hörde av dig tillbaka,då blir det ett besök, är ju i Krokek ibland, har släkt där och du, jag länkar dig, vill inte tappa bort dig, ha en bra dag, kram

Vitt och nött sa...

åh va fint rum!! förstår om hon är lycklig :)

va spännande ska bli å få se ert sovrum!

ha en bra kväll!
kram

Marita sa...

Så sött rum Elin fått..säkert är hon glad!
~Marita~