söndag 18 januari 2009

Barntapet!!

Hej alla glada! Hoppas att allt är bra med er alla. Känner ni som jag att man är sugen på vår nu? Köpte nya orkideér idag och slängde ut amaryllisen...ska stryka mina vita gardiner och sätta upp i vardagsrummet...lite ljusare och lite närmre våren..
Annars har vi idag varit och köpt tapeter till våra nya sovrum, jo snart är det dags att tapetsera :) har dock ej köpt tapeter till lilltjejens rum ännu...tittade på bygglov och blev kär i den tapeten som de satte upp i lekstugan. Den kommer från sandbergs och kostar en förmögenhet antar jag...ska ringa återförsäljaren i stan och fråga.
Här kommer den dock!

8 kommentarer:

Mia sa...

Söt tapet till lilltjejen, hoppas inte den blir allt för dyr. :)

Kram Mia

Maria sa...

Jättegullig tapet. Jag förstår att du blev sugen på den.
Jag ska också ta och göra lite vår hemma. Det känns så härligt att tänka att det går mot ljusare tider.
Kram

Tulip sa...

Så søt tapet til et barnerom! Nydelig, men samtidig enkel. Tror det blir bra!

Ha en fin dag!

hatte och matte sa...

Hej! Vilken fin tapet, enkel och stilren!
Hoppas den är överkomlig, annars kan det räcka med en rulle eller två och köra resten vitt. Får vi se resultatet sen?
//Camilla

Syster Molly sa...

Hihi, har också spanat in den tapeten, men jag vet inte om jag kommer få köpa den för min sambo om det nu blir aktuellt...han tycker liksom att han tapetserat färdigt nu... (jag tycker ju att det kan vara fint med en fondvägg i alla fall...). Annars har nog pysslet avtagit lite tills vi ser vad det är som kommit ut, känner att jag vill göra barnrummet lite mer personligt med färger och figurer än vad som går att fixa innan. Saknar dig oxå gumman! Hoppas allt är bra med magen och att det går bra på jobbet! Kramizar i massor!

Vitt och nött sa...

blev du också kär i den? såå fin! hoppas att den inte är för dyr!

ha en bra helg!
kram

Vit poesi sa...

Kaspar och Saga heter tapeten, är en favorit hos mig. Lite dyr, men du behöver ju bara tapetsera en vägg och måla resten.
Ha det gott
kramar Malin

Österled & Västbris sa...

Hej!Jätte söt tapet till en liten tjej.
Dina kaniner är helt underbara!
Jag blir jätte sugen på en kanin. Har bara en levande kanin hemma. Han är också söt..