torsdag 31 juli 2008

Long time No see!!

Hej alla glada bloggare...ja ni var tar tiden vägen? jag hinner inte med hälften av allt jag vill men det är väl så livet är för arbetande småbarnsföräldrar eller hur?
Hur har ni det i stugorna, börjar ni också känna av att sommaren drar sig mot sensommar och att inne-inredningen gör sig påmind?
Vi bor ju i ett byggprojekt så jag drömmer om tapeter och mysiga innekvällar framför brasan....nävars...idag har det varit olidligt varmt och jag trodde bokstavligen talat att jag skulle smälta bort framför journalskrivningen.
Hoppas ni inte gett upp hoppet om mig ännu utan att ni tittar in någon gång ibland och lämnar en liten kommentar :)
Stor kram
(Bilden är lånad från www.englamaria.se)

13 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka underbara fågelholkar. TAr in alla intryck och drömmer och fantiserar om hur vårat hus skulle kunna se ut när det är färdigt lagom till jul.

Ha det bra i sommarvärmen.

//Sandra

Kerstin sa...

Heisan :=)
Helt normalt at perioder er det travlere en andre tider. Oj vil ikke bli på minnet om at sen sommeren er her og høsten rudnt hjørnet. Skulle ønske sommeren hadde vart evig.=)

Ha en fin helg.
Klem fra Kerstin

Cornelias Cottage sa...

Ja du, snart sitter vi där vid adventsstakarna med våra glöggglas =)

Snusilus o Sannibus sa...

Vilka söta små holkar! Lycka till med allt och ha en fortsatt fin sommar!

Kram, Susanne

Granne med Selma/ Selmas granne sa...

Klart att jag kikar in och lämnar en liten kommentar!
Kram på dig söta du!
/Sussie

Leva som jag sa...

Verkligen söta fågelholkar!!
kram M

Snusilus o Sannibus sa...

Så kul att se ert hus ta form, roligt att bygga och fixa själv och härligt att se att det går framåt! Vi hade det skönt i Sverige :) Lycka till o ha en fin helg!

Kram, Susanne

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei god helg...

Syster Molly sa...

Hej gumman! Tack för senast! *saknar dig fortfarande en massa* Hoppas allt är bra och att Magnus inte blev förkyld efter takläggningen i regnet. Är 'skrutt-ungen' frisk nu? Eller har det hunnit börja om igen efter ett par dagisdagar? På onsdag morgon bär det av till Italien, har lämnat lite plats i resvärkan för fina italienska 'prylar' som kan vara fina att ha hemma. Tänker på dig! Kramiz M

Hellenshus sa...

Hej igen! Visst går tiden fort...det liksom bara springer iväg när man har mycket att göra.
Hoppas du kommer ihåg att stanna upp ibland :)
Ha det gott!
Kram Helen

Aina sa...

Da var det avslørt hvem som var hvems hemmelige venn og mine mistanker om at du var min stemte jo;-D
Takk igjen, det var en sååå flott gave.
Her er det også travle dager, sommeren er snart over før en aner ordet av det!!

Håper du har en fin sensommer:0)

Klem fra Aina.

Piffa & Puffa sa...

Vilka små gulliga fågelholkar. Såg att Village säljer likadana med i färger. De vita var finare, gillar vitt numera.
Kram Anette

En mamma mitt i vardagen! sa...

Åh va mysigt att få det nyrenoverat och fint men oh så jobbigt!!!!