måndag 16 juni 2008

Och så kom det ett fint paket!!

hej alla glada!idag har det åskat och haglat...härligt med semester!:) nävars det är faktiskt skönt, lillhjärtat och jag har sovit middag, köpt jordgubbar och varit på promenad när skurarna tog uppehåll.

I fredags damp det ned ett vackert paket hemma hos oss.....Gåvoringen är igång igen. Jag blev så besviken förra gången då jag inte fick något paket då det kommit på villovägar....och som om det inte var nog med det så fick inte min hemlige vän heller något paket!!! hoppas nu att det går bättre. Man lägger ju ned väldigt mycket energi på dessa paket och dessutom så kostar portot mer än själva presenten och då blir man ledsen när posten ej gör sitt jobb! usch nu har jag gnällt färdigt och tänkte vända detta till något positivt för jag fick ett underbart vackert paket med ännu vackrare innehåll!!!!tack snälla du hemlige vän!!! Här kommer lite bilder!

27 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Hej gullisen!

Jodå jag blir nog lite bättre snart, hoppas jag.

Vad mycket fint det var där i.;-)

Kramis själv du gumman!
Går det bra för dig?

Krusidull sa...

Kul med present, Jag fick också en idag fr nalle budet.
Kram
Krusidull

Gårdsromantik sa...

Men så vackert!
Tur att det kom fram den här gången.

Kram Maud

Jema Rose sa...

Jättefina gåvor du fått, förstår att du blev glad, omslagspapperet var så fint det också..!

: )

Kram, Jenny

<3

Syster Molly sa...

Hej gumman! Vad fint ni får det, kommer bli kanon när det blir färdig! Magnus är ju jätteduktig! (Å du oxå så klart!) Hoppas allt är bra och att ni inte får allt för mycket regn på er å ha en kanonmidsommar på kusten! (Jag jobbar ju så klart, vad annars) Kramis M

På landet, mot skogen sa...

Vad fina saker, i ett fint paket dessutom :)!
Vad spännande med tillbygge! Ser ju ut att bli hur fint som helst!

Ha en bra dag!

Syster Molly sa...

Hej hopp! Växthuset är nedmonteringsbart ju! Så det fixar sig i så fall ; ) Har försökt att vara ute lite idag, men det har blåst rätt bra här tyvärr... Ha dte skönt! Kramiz

ceciliegrut sa...

For en flott gave du har fått! Den hyssing-holderen var jo bare KNALLFIN! Gleder meg til jeg får min..

Aina sa...

Hei i natten!

Jeg tror kanskje du er min hemmelige venn? J
eg har vertfall fått en super pakke, du også ser jeg;0)
Kjekt med gavealongen, vesla er sååå missunnelig på meg hehe..

Ha en fin torsdag!

Klem fra Aina.

Under en vind sa...

Sååå fina gåvor!

Önskar dig en riktigt skön midsommarhelg! Kram! ♥

Snusilus o Sannibus sa...

Vilka fina saker du fick :) Härliga bilder du visar på huset! Ser jättefint ut! Och söt liten kanin! Ha en skön midsommar!
Kram, Susanne

Det lantliga hemmet sa...

Vilka fina saker! tack för kommentaren hos mig! Kul att nya människor ger sig till känna..tihi..

önskar dig en super duper trevlig midsommarhelg

kramar karro

Millan sa...

Önskar dej en riktigt trevlig Midsommar
Kram Millan

Aina sa...

Ønsker deg en fin helg og det er noe til deg på bloggen min ;0)

Kram Aina..

Hellenshus sa...

Vad roligt med paket och så fina saker du fick.


Önskar dig en fortsatt trevlig midsommar helg!

Kram helen

Magny sa...

ååhh hvor duvar heldig.... sånn pakke vil jeg også ønska meg~~~
klemmer til deg~~

ANNAANNA sa...

Vad fina saker det var i ditt paket. "Galgen" med snörnystan på, vet du möjligen var man får tag på ett sådant? eller, det är själva galgen jag är ute efter.

Cattis sa...

Vilka fina saker du fick i ditt paket!

Får man lov o fråga om jag får länka till din blogg från min??

Kram

Hwita Villan sa...

Jag lägger ut receptet på bloggen imorgon :)

Ha en bra kväll!

junhe sa...

vad bra att posten skötte sig den här gången!!! det där paketet skulle man inte vilja missa =D ha en bra tisdag/ kram junhe

Leva som jag sa...

Åh gud så mysigt att få paket!! Så ljvua saker som låg där i!!! Är det vita gåvor som du är med i?
kramar Malin

Leva som jag sa...

Åh gud så mysigt att få paket!! Så ljvua saker som låg där i!!! Är det vita gåvor som du är med i?
kramar Malin

Cornelias Corner sa...

Tittar in och önskar dig en härlig söndag! Kram!

Vårt lilla hem sa...

Åh va kul med paket, och vilket fint innehåll!! Kul att vara med i sån gåvoring! :)

Kraam! Jenny

Granne med Selma/ Selmas granne sa...

Vilken rolig idé! Och så sitter jag och myser av den vackra musiken... Kul att fönstret är på plats. Det är roligt att följa något precis från allra första stund:-)
Kram Sussie

StyggaLillaLoppan sa...

Surt sa räven med bortflugna paket men det du fick var ju jättefint !

Ville bara titta in och önska Glad SOmmar på dig !
¨
kramar /nina

marimittilivet sa...

Hej har tjuvläöst din blogg ett tag..
Gillar mycket!
Nu upptäckte jag Laleh på din sida oxå...underbart
Ha det Mari