onsdag 21 maj 2008

Tack snälla Nina

Oj har fått en mycket fin utmärkelse av Faster Atta!just nu är det mycket kreativt på gång men jag är dålig på att vara kreativ på bloggen!
Jag utmärker "Syster Molly" som håller på att bygga växthus men som har slarvat bort sin kabel till kameran så hon kan inte lägga ut några bilder :(
Även "granne med Selma"får en utmärkelse då hon alltid visar underbara egenskapade saker på sin blogg! Självklart bollar jag tillbaka utmärkelsen till Faster Atta och även Fru Grön!!

3 kommentarer:

Jema Rose sa...

GRATTIS !!!

Många kramar från Jenny

<3

Granne med Selma sa...

Grattis till awarden! den är du verkligen värd:-)
Och TACK för att du skickar den vidare till mig! Du är så gullig. Känner in i hjärtat att du är en så go människa!

Kramar till dig från mig:-)

MiaMaria sa...

Grattis till dig!!!!!!
Du är ju så kreativ!

MiaMAria