onsdag 21 maj 2008

NyBygge!

Och här är vi nu...snart ska teglet läggas!kram

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så stort ni bygger - dubblerad boyta kanske?

Kram Maud

Jema Rose sa...

Vad roligt med så pass större boyta att leva på ( och inreda...)!!!

: )

Kram, Jenny

<3

Millan sa...

Spännande med utbygge!
Nu smids inredningsplanerna antar jag? *fniss*

Ha det gott
Millan

Livet på landet sa...

Hej Kollega! Oj vad mycket det är som hänt! Hräligt med lite extra yta! = Mer pyssel !! :) KRAMIS

hatte & matte sa...

Hej! Jag sökte på blomstrande ting i krokek för att se om de har en hemsida och ramlade in på din blogg! Jättefina bilder! Jag har samma fat som du visar i ett annat inlägg, du hade fått det av din mamma.
Tänkte tipsa om att på tisdag kväll ska det vara tjejkväll på blomstrande ting, med rabatter och tilltugg. Som sagt var jättefina bilder! Titta gärna in på min blogg! // Camilla

annaslantliv sa...

Tack för att du kikade in hos mig! Kom gärna tillbaka, just nu behöver jag tyg hjälp...
Nu ska jag titta runt hos dig. Alltid lika kul.
Vi går oxå byggtankar, men har stött på hårt motstånd...
Ha en skön helg


Kram Anna

Zoey sa...

Så där ja - det var inget litet bygge ni håller på med! :D

Frida sa...

Kul att du kikade n till mig. Oj vilket projekt ni har på gång!
Trevlig helg till dig med!
Kram frida

Vaniljdrömmar sa...

Hej!
Tack för hälsningen hos mig! Oj vad ni bygger till vad roligt kommer säkert att bli jättebra. Ha det fint!
Kram Helene

Marita sa...

Lycka till med bygget!!
~Marita~