måndag 11 februari 2008

Vill ha!!!

Nu har jag varit inne på ellos och surfat runt på deras hemavdelning. Jag bara älskar denna serien som finns i allt från garderoben, vitrinskåpet och matbord mm. Helt underbart. Nu när vi ska bygga ut så elin får ett stort rum så vore detta klädskåp helt underbart i hennes rum. Tack alla ni bloggvänner som lämnar så underbara kommentarer hos mig. Blir glad i hjärtat när jag läser vad ni skriver. Hoppas ni inte blir avskräckta när jag inte på en gång svarar på kommentarerna. Försöker att ta lite tid varje dag men det verkar inte alltid lyckas. Stor cyberkram till er.

17 kommentarer:

MiaMaria sa...

JA, det var verkligen så fint får nog kika lite på Ellos...

Hoppas allt är ok!

HA´nu det så himla gott!
Miamaria

MormorRuthsAnn sa...

Det var ett jättefint skåp! Vi har en ganska smal trappa i vårt hus...därför finns det så mycket som fyra skåp på nedervåningen, har försökt att få upp två av dem men inte lyckats till mitt förtret.

Hoppas att du får dit (kanske detta om du får som du vill) skåp där det skall stå.

Min man Peter har tydligen också skrivit till dig om dina söta kaninen...vi upptäckte det när jag sa att jag har sett jättesöta kaniner på en blogg, då insåg vi att vi har kollat in samma kaniner...så det får nog bli en snart.
Ses igen!
Ann

Tabergstösen sa...

Ja Ellos har mycket fint, är där ofta och surfar runt, och önskelistan hos dem är lång :-) Skåpet du visar är underbart... kram på dej! ~Josefine

Ulli sa...

Visst har Ellos en hel del fint. Håller helt med dig om att skåpet är hur snyggt som helst.

Ha en bra tisdag!
Ulli

Lallis sa...

Ja jösses så fint det var. Vill jag med ha ju...*s*
Kram Lallis

Lallis sa...

Ja jösses så fint det var. Vill jag med ha ju...*s*
Kram Lallis

spetsar och änglar sa...

Skåpet är ju så fint!Ha det gott/Kram Heléne

minblogg-jag sa...

Ja det var ett fint skåp. Får nog ge mig in på Ellos och surfa runt lite å se vad de har.
/ Helena

Anita sa...

Flott skap! HAr akkurat en bestilling inne på noen andre saker på Ellos jeg!
KLemmer fra Anita

junhe sa...

vill oxå ha, men var i hela friden ska den få plats *fniss* /kramen

Jema sa...

Vilket fint skåp!

<3

Kram från Jenny

Marie sa...

Skåpet är jättefint! Får nog ta och kika in på ellos sida.

Ha en bra dag!
Kramar Marie

Ann-Catrin / finthemma sa...

Tänk att de har så mycket fint... var inne hos din kompis och hon visade oxå massa ögongodis där ifrån!!
Supersnyggt verkligen!!
kram A-C

Under en vind sa...

Verkligen ett fint skåp!!!!

Önskar dig en mysig Alla hjärtans dag! Kramis!

Livet på landet sa...

Hm det där med Ellos hade jag missat totalt att de faktiskt hade helt ok möbler och kanske annat med förstås!
Men nu har du och faster Atta fått upp mina ögon!
HA DET GOTT OCH VI SYNS PÅ SYRRAMÖTET I MORRN!
KRAM

elin1976 sa...

JA JA JA JA JA JA jeg vil også ha et slikt et....jeg er på evig jakt etter skap og kommoder til å få ryddet ting unna i. Ordensmenneske.....ja! Ha en fin dag og en flott dag i morgen. Masse gode klemmer:O)

RANA sa...

Men hallå, Ellos??? Möbler..? Jag har uppenbarligen missat nåt här. Med andra ord: tack för tipset.

Jättefin blogg du har!
Fridens liljor!