måndag 7 januari 2008

Utmaning

Godmorgon! har blivit utmanad av Ninis och Fru Grön att avslöja 7 sanningar om mig själv. Har redan fårr utmaningen tidigare men jag kan se om det finns 7 nya sanningar!:)
1. Skulle gärna vara hemmafru på en bondgård och ha många barn.....
2.....men samtidigt vidareutbilda min sjuksköterskeexamen och jobba massor!!
3. Fann min drömprins för snart 3½ år sedan i en bra vän som visade sig vara mannen i mitt liv.
4. Älskar att sy och pyssla.
5. Letar fortfarande efter det perfekta huset som bara väntar på att jag och familjen ska flytta in :)
6. Har ångest då min lilla tös ska börja förskolan i veckan.......!
7. Är beroende av att läsa skvallret på http://www.perezhilton.se.
utmanar jag
Under en Vind
Lantlif
Lönnegårdsanna
Tabergstösen
Smultron på strå
Lantlig charm
Pelargoner Och inredning
Hoppas ni har en bra måndag allihop. Stor kram

18 kommentarer:

Anna sa...

Hej! Tack för utmaningen, jag ska försöka svara ikväll. Tack för länken till skvallersidan, kände inte till den och nu blir väl jag också beroende (hoppas inte) :0)

Kram och ha en härlig dag!
Anna

Under en vind sa...

Då var det min tur (fick en till också)...har sluppit dessa innan....hi hi...nej då , hade den nog på min förra blogg...jag ska försöka ge mig på den, men det tar nog nån dag!
KUl att läsa lite om dina egenheter! Ha en toppendag! Kram!

Lilla Blanka sa...

Kul att läsa lite mer om dig hihi
Kramar
Mia

LantlivsAnette sa...

Halloj !
Tack för utmaningen men jag avböjer..jag är aldrig med på utmaningar,har bara varit det en gång tidigare.
Min blogg ska ha mycket bilder och lite text..hoppas att du förstår !
Kram Anette

Kajsa sa...

Alltid kul att läsa andras sanningar om sig själv.. och kan känna igen mig i din beskrivning med - om att vilja vara lanthustru, samtidigt som man skulle vilja utbilda sig. Lite "äta-kakan-men-ha-den-kvar"-syndromet.
Är inte lätt att välja här i livet, men jag har nog gjort mitt val. Är lite för gammal att börja vela nu..
Och det där med att hitta mitt livs kärlek.. Det väntar jag nog fortfarande på, tyvärr..
Ha en bra start på veckan!
Kram
Kajsa

Lönnergårds Anna sa...

Ååå va spännande...fast kanske inte när jag har luskat ut mina inre sanningar...hm.
Ska börja filura nu i kväll.

Kram på dej!
Anna

Ninis sa...

Kul att få läsa om dig... Återkommer snart igen...

MiaMaria sa...

Kul att få läsa lite om dig.....

Söta kaniner....

HA´det så gott!
Miamaria

Nostalgi och romantik sa...

Roligt att läsa lite om dej! Det är många som har berättat sanningar om sej själva nu den senaste tiden!
Kram
Marie

Blomman för dagen sa...

Kul att läsa dina sanningar om dig själv.Jag hoppas att allt går vägen med inskolningen på förskolan.Det brukar vara jobbigast för föräldrarna=)
Kramiz Karin

Ann-Catrin / finthemma sa...

Haha så kul att läsa!!
det där med hemmafru skriver jag under på!!!
Kram A-C

elin1976 sa...

Måtte bare innom for å se til deg. Ønsker deg en flott kveld:O)

Guldkant På Livet sa...

Kikar bara in för att kika på din gulliga kaniner.. : ) Mari.

Stämningsfullt sa...

Kul med lite inside information :)
Kram!

Olstad sa...

Tusen takk for kjempe fin hemmelig venn gave falt virkelig i smak. Den såpen luktet virkelig nydelig. Hele gangen lukter nå nydelig lavendel.

Ha en fin uke. Koselig blogg du har.

Vårt lilla hem sa...

Va roligt att läsa lite mer om dig! Hemmafru, hmm, en riktigt bra idé, jag hakar på! :)

Ha en riktigt fin helg!

Kram, Jenny

Lallis sa...

Hej gumman!
Hoppas att allt är fint med dig och att du får en härlig helg.
Kram Lallis

elin1976 sa...

Måtte bare innom for å ønske deg en flott fredag og ei fin helg. Kos deg masse. Klemmer fra Elin:O)