måndag 21 januari 2008

Åh...har missat men tack snälla Faster Atta

Tack du snälla söta! Om ni är på jakt efter fina Tilda änglar så finns det fina hos Faster Atta att beundra och köpa! Tack även till alla snälla som varit inne och lämnat kommentarer. Har ej hunnit svara. Har haft lite mycket men jag tackar och önskar er alla en trevlig vecka. Kram Kram
Utärkelserna som jag skickade kom inte med i inlägget första gången så nu har jag redigerat och här är de. Följande vill jag ge denna utmärkelse till även om ni redan fått en;
Faster Atta; du är min ängel och min bästa vän. Allt du gör inspirerar och gör mig lycklig.
Katarina; för din ständigt roliga och inspirerande blogg. Blir glad varje gång jag tittar in till dig.
Lantlif; du underbart påhittiga och nyskapande (med gameldags känsla) person som alltid lyckas få mig att ändra något i mitt hem.
Under en vind; Du är helt enkelt en underbar person som alltid är positiv och glad och alltid visar underbara saker från ditt vackra hem.
Fru Grön: för att du alltid gör så fina saker och är en så rolig och vänlig person att ha i sin närhet.
Granne med Selma; du har en speciell plats i mitt inredningstokiga hjärta. älskar att hamna i din bloggvärld och drömma mig bort till ett hem så vackert som ditt.
MiaMaria; du underbara människa med glada kommetarer och fina inlägg.
Stina; du är och kommer alltid för mig att vara en person med stort hjärta och enorm generositet som jag önskar all lycka i livet och som jag varje gång finner inspiration hos.
StyggaLilla Loppan; stor kram till dig för alla dina fyndiga och underbara inlägg om hur livet är.

19 kommentarer:

MiaMaria sa...

Gratulera och en trevlig vecka till dig!
Miamaria

Lilla Blanka sa...

Grattis till utmärkelsen och vecka till dig oxå!
Kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Grattis till utmärkelsen och vecka till dig oxå!
Kram
Mia

Livet på landet sa...

Hoppas du snart har en frisk liten tjej hemma och kan komma och jobba med oss:)

Under en vind sa...

Grattis till din award!!!

Ha en bra vecka du också! Kram!

Katarina sa...

å här kommer en till! Kolla min blogg!

StyggaLillaLoppan sa...

nämen tackar och niger du är en ängel , precis vad jag och min snoriga skalle behövde idag !!!!Du är bara för underbar !!!!TACK!

Blomman för dagen sa...

Grattis till utmärkelsen=)
Den är du värd med alla dina söta ting och skapelser./Karin

Granne med Selma sa...

Men du söta, snälla människa! Sitter på jobbet och kollar bloggen innan jag går hem och läser det fina du skrivit om mig i din utmärkelse... Blir glad i hela hjärtat! Att göra minst en människa glad varje dag är något att sträva efter. Du har gjort det för MIG idag - glädjen är ödmjuk dock eftersom även du passar in på beskrivningen av mig :-)
KRAM från en tacksam och glad bloggvän!

Ann-Catrin / finthemma sa...

grattis till utmärkelsen.. dt är du värd!!
Ha det så jättebra nu kramar A-c

Under en vind sa...

STORT TACK!!!! Vilka ord! Du får den genast tillbaka av mig för att du är du!
Ha en riktigt mysig dag! Här ska grannarna fälla tre stora björkar i sin trädgård, så nu får vi ÄNNU mer sjöutsikt! Spännande....Kram!

Anita sa...

Gratulere!! Vel fortjent!
Klem fra Anita

Broarne sa...

Å va duktiga ni är som syr såna där fina dockor, jagvet hur mycket jobb det är. Har sytt mycket.
Annmarie

Vårt lilla hem sa...

Grattis till utmärkelsen! Du är verkligen värd den!

Kraam! Jenny

MiaMaria sa...

Tack snälla söta du!
Miamaria

Nostalgi och romantik sa...

Grattis till din utmärkelse!
Kram
Marie

Granne med Selma sa...

Ville bara kika in och se till dig :-) Här är allt frid och fröjd.Hoppas det är det hos dig med. Ska försöka fixa lite mellis till barnen. De är snart hemma från skolan. Passar på att ta mig några minuter framför datorn. Sen är det kört... ;-)
Kram

kicki sa...

Hej
grattis till utmärkelsen! Ville bara tacka för att du listar Countrystyle bland dina inspirationskällor! Själv känner jag mig allt annat än inspirerad den här perioden. Klafsar runt i gröna gummistövlar och klär av och på blöta täcken på leriga hästar...Och undrar verkligen varför man bor på landet? HU! Men lite tröst - snart kommer vårt nya märke med bla helt underbara emaljskyltar på kedja, med tänkvärda små texter, som jag hoppas du kommer att gilla!

Stina-Hemma på Landet sa...

Love You, vännen!:-)