lördag 12 januari 2008

Himlen har fått en ny ängel!

Då min svärmor avled i torsdags så skapades det en ny ängel i himlen. Själv så skapade jag två stycken änglar hemma i min lilla vrå, pysslandet håller tankarna borta en liten stund och ger kroppen en stunds vila.
Dessa änglar har redan fått nya hem. En baddamsängel har hittat hem till min kära mamma som fyllde år i veckan. Den andra lilla ängeln ska få ett nytt hem under morgondagen. Hoppas ni alla har haft en fin helg. Varma hälsningar Lisa

34 kommentarer:

Petra Bloggar sa...

beklagar sorgen, väldigt fina änglar! vad duktig du är! =)

Änglahem sa...

Beklagar sorgen, det känns lite gammaldags men vad annat ska man säga.
Väldigt fina änglar det blev, det är ju skönt när man kan stänga världen ute en stund och tankarna i shack med något man älskar att göra.

Kramar
Ulrika

Engsroom sa...

Bra att ha något annat att tänka på när sånt händer. Gulliga änglarna blev.
Stora kramar till dig!
Ella

MiaMaria sa...

En tanke till dig......

Men så underbara.........

Trevlig helg!
Miamaria

stina sa...

Tråkigt med din svärmor! Beklagar. Vilka fina änglar du har gjort. Kram stina

faster atta sa...

Så fina änglarna blev! Tänker på er ska du veta!

På landet, mot skogen sa...

(Jättefina änglar du gjort!)

Jag beklagar sorgen och förlusten av din svärmor...

Varma kramar!

Lilla Blanka sa...

Vad fin tanke med den fina ängeln..!
kram
Mia

Nygammalt sa...

Vad tråkigt, jag beklagar sorgen. Men som du säger så har hon blivit en ängel nu.
Du har gjort jättefint som vanligt.

Kul att få läsa
Ha en mysig söndag.
Kram.

Nublus blogg sa...

Beklagar er förlust. Vackra änglar du har gjort.

*kram*

Ann-Catrin / finthemma sa...

Vad tråkigt med din svärmor!!!
Underbara änglar-
kramar A-C

Katarina sa...

Mina tankar går till er...beklagar sorgen. Sköt om er. Kramar!

Livet på landet sa...

Tänker på er!
MASSOR MED KRAMAR TILL ER!

Anita sa...

Varme tanker til dere i sorgen!!!
Nydelige engelr!!
Klemmer fra meg!

Hem & Harmoni sa...

Beklagar sorgen. Varma kramar till er alla! Tänker på er...
Änglarna är jättefina, skönt att ha något annat att tänka på en stund.
Kramar Marie

Under en vind sa...

Varmaste tankarna till dig!!!! Tycker att det känns bra att se dem som lämnar oss som en ny ängel i himlen eller en ny stjärna som tänts på himlen!!! Det du sytt är så fint!! Stor kram!

Marie sa...

Mina varmaste kramar till dig, tänker på er! Min pappa gick bort för snart 2 år sedan och min 3-åriga dotter pratar ofta om att morfar nu har blivit en ängel och sitter och tittar ner på oss från ett moln. Det är en härlig tanke, dina änglar är jättefina!

Kramar Marie

Fru Grön sa...

Men gumman då. Förstår att ni har det tungt nu. Skickar en jättekram till dig och din familj!
Så underbara änglarna blev. Badängeln är ju något alldeles speciellt. Du och Nina får mig alltid så inspirerad. Tack!
Kram!
Linda

Blomman för dagen sa...

Tråkigt att din svärmor har gått bort.Tur att hon finns omkring oss och kanske är hon en fin ängel nu... bland dina andra söta änglar.
Ha det så bra du kan.Kram Karin

Hemma på Landet sa...

En stor och gosig kram till dig, vännen. :-)

spetsar och änglar sa...

Beklagar sorgen!!Skickar många kramar till dig och din familj/Heléne

Stämningsfullt sa...

Änglarna blev jättefina! Och de är extra vackra för att det ligger vackra tankar bakom.... Jag beklagar er sorg.
Kram till er.

Hellens hus sa...

Beklagar sorgen! Skönt att kunna koppla bort tankarna en stund och göra något kreativt. Det blev riktigt fina änglar. Fantastisk sida! MVH Helen

Nostalgi och romantik sa...

Oj, så tråkigt! Beklagar sorgen!
Kan vara skönt att göra något med händerna, för att skingra tankarna lite
Kram
Marie

barb michelen sa...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

StyggaLillaLoppan sa...

Beklagar sorgen! Och skickar varma tankar och kramar till er

elin1976 sa...

Går det bedre med deg min venn. Masse gode og varme klemmer til deg og din familie.

Jennie sa...

Tråkigt att höra om din svärmor, men fin tanke du har om att det nu finns en ängel till någonstans...

Kram, Jennie

Aina sa...

Hei, er innom og hilser på medlemmene i interiør gave alongen.

Trist å høre om din svigermor.

Klem fra Aina, nykommeren.

Randi sa...

Så tråkigt – beklagar er förlust.
Sänder varma tankar till dig och din familj.
Dina änglar är så underbara!
Stor bamsekram
Randi

Lallis sa...

Åh, vad otroligt tråkigt.
Jag beklagar sorgen och sänder en riktigt stooor kram och varma tankar till dig/er.
Jättefina änglar du har gjort, gumman.
Kram Lallis

Vårt lilla hem sa...

Jag beklagar sorgen! Och sänder en kram till dig!

Jenny

Helan sa...

Hej..kikar in..såå fina änglar du gör..superfint.
Beklagar sorgen..kram Helén

Livet i byn sa...

Hej,

Vilka fantastiska änglar du syr :0) En sådan skulle passa hos mig...

~Livet i byn