måndag 17 december 2007

Utmanad!

Nu blev det två inlägg på en gång! Jag har blivit utmanad av Faster Atta att avslöja 7 fakta om mig själv...hm...vet inte om det finns så mycket att säga om mig :)

1. Älskar att kura ihop mig framför brasan och läsa heminredningstidningar
2. Önskar mig allra helst Pardörrar till entrén.
3. Funderar på vad det skulle kosta att köpa mamma- och Krickas hus....men det är nog alldeles för dyrt!
4. Bloggar alldeles för lite just nu
5. Älskar te!!
6. Ska idag till frisören och ändra hårfärg
7. Skulle inte klara mig en dag utan min man och min underbara dotter.
Jag utmanar nu "Ett Hus i Vitt", "Granne Med Selma" och "Vitt Hus Med Vita Knutar". Kram på er

5 kommentarer:

annkierix sa...

Så spännand eatt kika in och läsa om alla..roligt!
vackra bilder du visar i förra inlägget..
kram A-C

Mita`s hjørne sa...

Så koselig det er ute hos det...
Morro å få vite mere om deg også... og husk, julenissen kommer med flotte gaver til snille jenter... kanskje dører???

Ha en koselig kveld...

junhe sa...

hej, ville bara önska dig en bra kväll=) alla bloggar vi nog lite för mycket, men dt är ju så ql (och tar så mycket tid=(. kram junhe

Lallis sa...

Vad kul att läsa!
Kram Lallis

Nettan sa...

Hittade hit fr. " Faster Atta ", tycker dina kaniner är så söta..!
Länkar dig om det är OK !?
// Nettan