söndag 16 december 2007

3:e advent

Ja...nu är det snart dags!det alla barn väntar på och alla vuxna planerar för. Julafton! så mysigt. Igår var jag ute och plockade tallris och björkris. Provade att göra björkrishjärtan men det var svårare än väntat. Att få den perfekta formen och få den att stanna där.
Annars har jag spenderat dagen men att njuta framför brasan med nya Hus&Hem samt ätit upp nästan all chokladkola jag kokade häromdagen :)
För ett tag sedan var jag i världens mysigaste inredningsbutik som heter SKAPA och ligger i Norrköping. Köpte ett hjärta av hönsnät och en adventsljusstake. Billigt var det också, vilket vi tycker om eller hur?
Puss och kram och glad advent!

10 kommentarer:

Hem & Harmoni sa...

Så fint! Ja, nu är det inte långt kvar... :)
Hoppas du får en skön vecka! Kram Marie

Under en vind sa...

Billigt är gott för plånboken!! Nu räknar vi ner sista veckan...Må gott, kram!

Mita`s hjørne sa...

Nydelig bilde... flott hjerte også, og tenk - om en uke er det lillejulaften...

Ha en koselig søndagskveld...

Anonym sa...

Hjärtat var både häftigt och fint:)
Chokladkola är ju till för att ätas upp så det var rätt gjort tycker jag;)
Ha en fin kväll.
Kram Lallis

Under en vind sa...

Visst köpte jag det hos "Älskar sött" i hennes lilla butik! Lådan med fyra luckor kostade ca 500:-. Jag blev kär och kunde inte åka hem utan den.....
Må gott, kram!

Granne med Selma sa...

Visst vill man handla billigt! Och köpa fina saker! Ser att du gjort både och!
Kram

annkierix sa...

Härligt att hitta en affär där det är både fint och billigt..de växer inte på trän..hjärtat var ju superfint.
kram A-c

organic-lizzi sa...

Fantastiske ting du har kjøpt:-)
Tipper du ligger og vrir deg litt etter all godisen du har spist.."fnis"
Fortsatt deilig førjulstid.
klem Randi

MiaMaria sa...

Härlig bild!
Och godis är väl underbart gott!

Må så gott och ha en bra vecka!
Miamaria

faster atta sa...

Men hallå i stugan! vet du vad... du är härmed utmanad... fniss... kika in på minsida och se!

kram