måndag 5 november 2007

Så långt från vitt som möjligt....

Hej!
har sedan i fredags varit på Gotland då maken tävlat i Gotland Grand National som är en stor endurotävling. Av nästan 800 startande kom han 9:a vilket jag är stolt över. Totalt var det ca 2500 tokstollar som gavs sig ut i på den smutsigaste tävlingen i år. Det är härligt att gå runt bland bensindoft och svettiga crossåkare och ej behöva bekymra sig om kläder eller utseende en hel helg.
I övrigt bodde vi på Strand Hotel som är ett superfint hotell i Visby. Inredningen är lite lantligt inspirerad så jag kände mig inte helt bortkommen ;)
Hoppas ni haft en supertrevlig helg för det har jag trots lera upp till öronen och kyla om fötterna. (bilden är tagen från www.istockphoto.com)
Kram

14 kommentarer:

"M" sa...

Ja det lät ju som en trevlig visit..hihi, men lite avis blir jag...jag älskar gotland...mvh "M"

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så mycket fint du hittat! Kistan var ju jättefestlig:-) Tänk fylld med spetsar eller om den är stor, med vackra plädar och lakan!!

Härma gärna iden med stolar som nattygsbord! Mina är nog rätt gamla och målade massor av gånger. Följde med nu när vi köpte stugan. Just nu är de fulla av färgfläckar då jag tror att förra ägaren använt dem som underlag när han målat saker.....!!! Men det blir ännu charmigare så:-)

Susanne

Susanne

Under en vind sa...

Även om enduro inte är det renligaste och mysigaste så måste det ju vara mysigt att få besöka Gotland nu på hösten! Jag gillar den ön.....
Ser att du till höger har bild från uthuset...bara ett tips om du inte redan sett det; Helena Skarps hem är med i senaste Allt i hemmet som jag fick i postlådan idag, jättefint!
Önskar dig en skön kväll! Kram!

Stämningsfullt sa...

Jätte fin kista! Kul med en nätbutik jag inte visste om. Vilken tur du hade med möblerna. En sån chef vill jag också ha! Haha.

Nilla sa...

Grattis till mannen!

Mysigt att bo på hotell =)

Jättefina bilder du visat sen jag sist var inne här.

Ha en bra vecka!

Kram Nilla

junhe sa...

det låter som om er helg har varit mysig & avslappnad, min har varit helt perfekt...inte för stressig, inte för ensamt...utan alldeles lagom. ha det gott/ kram j

Hem & Harmoni sa...

Full fart kan man säga att ni haft i helgen då.. :)
Gotland låter mysigt och bo på hotell är ju inte alls dumt...
Gratta mannen!
Kram Marie

Lily of the valley sa...

*Skrattar* igenkännande ang lera upp till öronen och kalla fötter. Min svåger tävlade i motocross i rätt många år så jag känner igen mig i din beskrivning :)
Det låter som ett mysigt hotell.
Härligt att vara på Gotland,
har alltid velat åka dit, verka vara en härlig ö. Älskar dialekten...
ha de gott
kram Lily

Lily of the valley sa...

Ps! Gratulera maken till 9:e platsen. Jätteduktigt!
Ds!

Engsroom sa...

Vad avundsjuk jag blir vill också vara på Gotland det är verkligen så härligt där.
ha en bra vecka!
Ella

organic-lizzi sa...

Gratulerer med mannen.. Så deilig med helg på hotell på Gotland da..
Fortsatt kos uke til deg.
klem Randi

Nostalgi och romantik sa...

Jag hoppas du har tagit en dusch efter all lera, annars är du väl krackelerad vid det här laget...hi,hi
Kram
Marie

Lilla Blanka sa...

Låter både som ni fått spänning och avslappning - Gotland är ju ljuvligt när som helst på året.
Kram

Hemma på Landet sa...

Vilken härlig Choklad-tävling.:-) Kramis