tisdag 20 november 2007

En liten skattkista!

Nu i jultider så letas det julklappar! ! men när jag var inne på Coop häromdagen blev jag glatt överaskad när jag strosade runt bland julsakerna (som föresten inte var så mycket att ha!) hittade en gudomlig liten skattkista i tre olika storlekar. Valde den mellersta som kostade 79kr. Den blir en julklapp till vår lilla Elin som vartefter kommer få ett litet större rum. Perfekt att lägga saker i och så pryder den sin plats i en prinsessas rum. Hoppas ni har det bra, jag sitter med pekfingret i en linda då jag skar mig på en glasampull på jobbet. Aj aj det blöder mycket när man skär sig i fingret, 3 stygn och 2 suturtejp gick åt. Hm, passar ju lagom när man vill baka och städa i hemmet!!
Kram

9 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Du får göra blodplättar.:-D
Nä, fy...det lät äckligt.:-)

Jättefin kista. :-) Kramis

Under en vind sa...

Vilken söt liten kista!! Perfekt till flickrummet!

Var rädd om ditt finger!!

Kram till dig!

organic-lizzi sa...

Kjempefin kiste.. Den blir hun nok glad for:-)
Måtte du sy og greier!!Det er ikke småtteri..Skjønner godt det er ergerlig.
Kos dag med fingeren i været!
klem Randi

Nostalgi och romantik sa...

Nej, men vilken otur! Du får vara rädd om ditt finger några dagar, sen kan du nog vara igång igen!
En släkting till mej köpte också sådana där lådor till sina barn, men de blå...dom är jättefina tycker jag!
Kram
marie

Fru Grön sa...

hej!
jag jobbar idag. ses gärna senare, men då kanske inte du har tid.
vill du komma på barnkläderparty hos mig den 2E dec 18.30? vore kul om du vill komma och fika lite o umgås. dunnis är märket och jag blev helförtjust när jag såg dem för första gången i söndags.
kram

Nygammalt sa...

Aj aj aj, det har du ju inte tid med nu. Tur att du har fingret kvar iaf! ;)

Den lilla kistan är ju för söt, kommer passa utmärkt i prinsessrummet.
Kram.

Stämningsfullt sa...

Ååå vilket kap! De där måste jag kika närmare på. Behöver verkligen bättre förvaring åt barnen! Kul med ett nytt inlägg. Jag har kikat in några ggr och hoppats på det.

En Doft Av Danmark sa...

Sååå söt!!! Synd att man inte längre har små barn...

Kram
Dorthe

Hannis sa...

Oj,din stackare!
I bland kan man verkligen fynda på dom ställen man minsta tror.Jättesöt kista!Kram Hannis