måndag 12 november 2007

Belv den 3:e att lämna kommentar hos "under en vind" och nu lägger jag ut denna utmaning på min blogg. Spännande att se vilka tre som blir först att kommentera och som vill vara med...det ligger ett handpysslat paket i potten! :) Har kopierat reglerna från Under en Vind
♥"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.
Kravet för att få vara med är att skicka detta vidare till er! De tre första som kommenterar detta inlägg hos mig får något hem/handgjort av mig med posten före jul! Ni måste ha en egen blogg och ni måste skicka utmaningen vidare
En liten änglamus som ännu inte är rikigt kalr får pryda detta inlägg....

16 kommentarer:

En Doft Av Danmark sa...

Änglamusen är sååå söt! Varför kan jag inte sy :o(
Kram
Dorthe

MiaMaria sa...

Alltid lika vackra saker du visar...är ju sååå söt..

Må så gott!
Miamaria

cicci sa...

Hejsan!
Åh vad söt!! Jag kan inte ens dra raka streck med linjal så du förstår att mina försök till att sy inte funkar så bra....
Kram cicci

Mita`s hjørne sa...

Dette er jo så koselig... har gjort klar tre gaver som skal ivei til tre "kommentarer" hos meg denne uken...

Ha en koselig kveld...

Mita`s hjørne sa...

Dette er jo så koselig... har gjort klar tre gaver som skal ivei til tre "kommentarer" hos meg denne uken...

Ha en koselig kveld...

Nygammalt sa...

Ååhh så söt =)
Ja visst är det härligt när man blir så glad över en tidning?!
Kram.

organic-lizzi sa...

Prøvde meg på det samme for en stund siden,men ingen svarte..Kanskje jeg burde friste med et bilde laget av mannen min:-)Trodde de stod i kø for å hive seg på hos deg så fine ting du lager.
Englemusen var knallsøt!!
Kos dag i morgen..
klem Randi

Nostalgi och romantik sa...

Varför hinner inte jag med, när det är något sånt här på g. Jag vill ju så gärna vara med...
Musen är ju för söööt!!
Kram
marie

Lilla Blanka sa...

Åh den är ju alldeles, alldeles UNDERBAR, för att citera Askungen.
Vet inte vad det är, men är otroligt svag för allt som har änglavingar :)!
Kram

junhe sa...

hallo...jag lovar, desserten är väl värd att göra och det tog inte lång tid alls. ha en bra dag/ kram junhe

Ninis sa...

OOOOOOOOh, jag missade denna med.... vad synd... Har du såna till salu?

Granne med Selma sa...

Denna tävlingen var jag för sen till...:-(
Såg att du ska bädda fint till jul - Härligt!
Kram

Karin Krut sa...

Musen är jättefin, du är så himla duktig :) När jag har tid ska jag sy mina överdrag till stolarna men sömnad är inte det roligaste jag vet ;) När jag väl sätter mig där så går det ju bra men att få ändan ur...
Ha en skön dag
Kram Karin

marypoppins sa...

Magnifico !! Il tuo blog è stupendo !!Sei molto brava !!
Marypoppins

vild�ngel sa...

Passande utmaning s� h�r lagom till jul!

Under en vind sa...

En liten kvällshälsning!!
Paket är skickat...du bör ha det på fredag! Kramis!