fredag 5 oktober 2007

Trevlig helg

Nu var det fredag igen...veckorna går fort och nu har jag jobbat en hel vecka ! det är roligt men jag kan inte påstå att det är roligare än att vara hemma med min lilla tjej. Detta paketet fick jag av Ninas lilla prinsessa för ett tag sedan....hon hade valt presenten själv och varit "sugen" på det länge innan jag fick det. Ni kommer förstå vad jag menar med sugen när ni ser bilden.........

Framsidan på paketet....och inuti....

Smarriga chokladljus-bakelser. ....luktar gott gör de också. Tack Mathilda!!!!(och resten av familjen också självklart:)

17 kommentarer:

Nicolinas boning sa...

Vilket "braigt paket"...fin bild,ljuvliga chokladbakelser (synd att dom inte går att smaka...fniss...),god doft;-)
Söta möss (även om jag avskyr riktiga såna)...
Kram/Birgitta

faster atta sa...

Tihi... Tilla skulle bara veta att bakelserna finns på bild hos dej! Hon pratar fortfarande om händelsen för en vecka sen, det känns inte som att jag har tackat dej ordentligt!!! Men du är underbar, tack igen!!
kram

elin1976 sa...

Hallo min venn!
Har ikke vært her inne på lenge for vi holder på å med messen. Hvilken fin pakke du fikk. Elsker denne tildaen spm er utenpå. Kynne tenk meg å prøvd å lage en slik i dukkstr. Synes de er nydelige. Ser at julen også har begynt hos deg. Jeg skal handle inn stoff i neste uke å så begynner julen her hod meg når jeg kommer tilbake fra spania. Må liksom ha unnagjordt den tuen før jeg kommer skikkelig i julestemning.
I dag er siste dagen av messen og jeg er ganske glad for det for her hjemme flyter det av rot etter at husmoren har uteblitt og lagt all sin energi ned i symaskinen. he eh. Du må ha en flott lørdag. Masse gode klemmer fra Elin:O)

Uppe på vinden sa...

Roligt med en sån fin present! Jag hade massor av såna chokladljus liggande på ett fat med kupa inne i mitt lilla vitrinskåp, men alla muggar smakade av chokladdoften så jag plockade bort dem.....De är ju så söta! Å´apropå söta så är dina möss urgulliga!! Med eller utan öron! Må gott! Kram!

Guldkant På Livet sa...

Underbar gåva, god OCH vacker! Ha en trevlig helg! Mari.

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag önskar dig en trevlig helg också!

Susanne

MiaMaria sa...

Vilken vacker praesent!

Trevlig lördag!
Miamaria

faster atta sa...

Hej gumman! härmed inbjudes du till pysselkväll på Kyrktorpet på torsdag ( vete katten vilket datum det är, men jag tror att det är den 11/10 ). Det blir "vanlig" tid så dyk upp när det passar!
kram

Lilla Blanka sa...

Åh vilket fint paket, jättegulligt!
Kram!

Nygammalt sa...

Mums! Har några gobitar själv hemma och man önskar att man kunde äta upp dem! Men man får njuta av den härliga doften istället. Kram.

Randi sa...

Vilken underbar present!
Dina möss är för söta - gillar mest den vita med spetsbyxor - helt bedårande!!!

Cornelias Country Corner sa...

Söndagskram till dig!

Hemma på Landet sa...

Mysigt när man får sådana fina presenter. Kramis

Engsroom sa...

Vad kul att få ett så sött paket!
Ha en trevlig ny vecka!
Ella

Evelinas hus sa...

Vilken fin present.
Du syr så mycket fint, verkligen urduktig.
Fortsatt trevlig kväll.
Kram Caroline

vildangel sa...

åh jag älskar chokladljus för de doftar ju helt fantastiskt gott. :D

faster atta sa...

Fru Grön kan inte komma ifrån på torsdag, hon undrar om det går att pyssla där istället.
Kramis