tisdag 2 oktober 2007

Oj...arbete!

Hej! har nu varit tillbaka på jobbet i två dagar och jag har ångest! :) vill ju vara hemma med min lilla tjej ju! nävars, det fungerar bra...men jag är så trött. Kommer hem, lagar mat, myser en stund med lilla gumman och sen slocknar jag i soffan....blogga???vad var det!? Har varit inne på allas bloggar men inte skrivit något! *skäms* Tack för era snälla kommentarer!

Här kommer några av fynden från Ullared
Porslinsdekoration 7kr
Rostavla 17kr
En schabby-shic tavla 49kr

Dyraste tavlan kostade 25kr av dessa i högen!

Kommer åka till Ullared fler gånger kan jag säga!! Kram på er alla.

14 kommentarer:

MiaMaria sa...

Vilka fynd!
Vore ju bättre om det låg ett Ullared i närheten där man bor så kunde man titta in lite då och då.
Trevlig kväll!
Miamaria

Hemma på Landet sa...

Det där var väldigt fina saker det.
Kram

faster atta sa...

Välkommen hem! Sickna fina fynd du gjort, känns bra va?..tihi... Mm, det är ju alltid lite underbart att få spendera pengar, speciellt när man kan få så mycket för varje krona! Gillar det vita klotet!
kram

Nygammalt sa...

Det var fina saker du hittade, nån gång ska jag dit! =)
Förstår att du har fullt upp, mysigt att få gosa med lillan. Kram.

Karin Krut sa...

Visst känns det skönt när man har hittat fina fynd!
Kram Karin

silje sa...

Hei! Så fin blogg du har! Og så søte kaniner! Går det an å bestille de når man bor i norge? Håper det er greit at jeg legger link til deg på siden min. Hilsen silje:)

Engsroom sa...

Bra grejor du hittat och så billigt har bara varit i ullared en gång och det är rätt så många år sedan då var det en skräck upplevelse men ser nu att det verkar finnas mycket fint.
Får ge det en chans till kanske.
Ella

Nicolinas boning sa...

Det är verkligen "onödigt" billigt där...man kan ju inte låta bli att handla;-)
Fina fynd! Tavlor får man aldrig för många av...
Kram/Birgitta

Ardisia sa...

Jag kommer ihåg hur det känns å börja jobba efter mammaledigheten. Hur jobbigt som helt. Men man blir rutinerad vid hämtningen och lämningen sen, det börjar kännas bättre och man är inte så där hypertrött hela tiden.

Vad du har fyndat på Gekås! Jag hittar också massor med fint när jag handlat där.. Måste väl åka snart igen, vi bor ju inte så långt därifrån.

Ha en skön vecka! Vila ordentligt efter jobbet och hemmasysslorna. Kram

Elzie sa...

Nämen har du börjat jobba!! Förstår om det känns konstigt efter att ha varit hemma så länge. Snygga saker du hittade i Ullared. Får väl se om du lämnat kvar nåt till mig *s*. Ha det så gott. Nu har mer än halva veckan gått!!
Kram Elzie

Petra sa...

Åh jag vill också åka dit, det lönar sig faktiskt. Har en hel del där. Men resan är ack så tråkig. fina saker du köpt!

Mysiga lantliga ting sa...

Verkligen fynd, så himla billigt! Kulkul.
Kram.

Mita sa...

Skjønner godt du er sliten ja...
Men du, hvor ligger Ullared???
Utrolig flotte saker du har fått tak i...

Ha en koselig kveld...

Nostalgi och romantik sa...

Det är en omställning igen när man börjar jobba... och så klart du ska hinna mysa med din lilla tjej, det är ju det absolut viktigaste!!!
Kram
Marie