fredag 12 oktober 2007

Hjärtats fröjd och glädje!

Härlig fredag. Igår var jag på pysselkväll hos Faster Atta...lika mysigt varje gång man åker hem till henne. De har så fint och hemtrevligt så man kan sitta i flera timmar och bara njuta av den vackra atmosfären som finns runt omkring en.....men det vet ju ni som brukar besöka hennes blogg!! Färdigställde ett par hjärtan och ritade upp mönster till lite nya möss. Kanske en och annan kanin också. Hoppas ni alla får en trevlig helg...vissa med snö har jag hört !:)
kram

31 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Det är härligt med pysselkvällar, förvisso längesedsan som jag var på en. Jag tänker varje år att åtminstonne innan jul kan man ju träffas och pyssla lite men sen blir det inte mer. Det är synd för det ger så mycket. I denna stressade värld behöver man träffas och pyssla,varva ner och ha kul.
Ha en underbar helg
kram Lily

Blomman för dagen sa...

Hej!
Söta små hjärtan!Ha nu en trevlig helg och hoppas det blir lagom kallt ute./Kram karin

Uppe på vinden sa...

Det är helt ok, bara packa väskan och kom!:) Så mysigt ni har tillsammans du och "faster"! Visst är det roligt med en pysselvän! Må så gott och ha en skön fredagskväll! Kram!

faster atta sa...

Så kul att du tyckte om skylten! din åsikt betyder massor för mej, ...
kram

Marie sa...

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Lilla Blanka sa...

Vad mysigt det låter med pysselkväll hos faster Atta, jag skulle gärna följt med ;)
Vilka söta små hjärtan!
Kram

Mysiga lantliga ting sa...

Vilka fina hjärtan du har gjort! Så skoj med pysselkväll.
Trevlig helg.
Kram Johanna.

Linneagården sa...

Vilken bra idé att träffas & pyssla tillsammans. Det var det man kallade syjunta förr vá?
Jättefina hjärtan du gjort. Hoppas du får en jättebra helg.
*kram* /madelene

Hemma på Landet sa...

Vad fina hjärtan. Puss

Nygammalt sa...

Åh så mysigt ni verkar ha haft det! Själv hade jag mina kompisar över på en tv- och "svullar"kväll...dvs alldeles för mycket onyttigheter... *hi hi*
Ha en härlig helg! Kram.

StyggaLillaLoppan sa...

mysigt det låter - jag hinner aldrig med sådant känns det som...men jag måste få till julpyssel i år iallafall...
kram

Mita sa...

Nydelige hjerter...

Ha en koselig helg...

Cornelias Country Corner sa...

H�rligt med pysselkv�llar! Mest somnar jag i soffan f�r tillf�llet. Kram!!!

MiaMaria sa...

Kul med pysselträff!

Söta hjärtan du gjort.
Ingen snö här ännu det kan vänta.
Kan bli en riktig fin och kall dag.

Må så gott!
Miamaria

På landet, mot skogen sa...

Vill bara säga att jag kikar in här med jämna mellanrum, men är superdålig på att lämna avtryck, men nu ska jag bättra mig har jag bestämt mig för.
Jag har precis blivit med blogg, och länkar till dig från min sida, hoppas det är ok!

Elzie sa...

Vilka söta hjärtan du gjort. Du är en riktig "pillemänniska" du.
Och som om inte du skulle ha det fint hemma? Tycker ni är lika duktiga bägge två.
Hoppas du har en fortsatt bra helg.
Kram Elzie

Åsas Kammare sa...

Låter mysigt med pysselkväll, speciellt när ni gör så fina saker!

Nicolinas boning sa...

Vad skönt med en pysselkväll med roligt sällskap och på ett mysigt ställe;-)
Fina hjärtan har du gjort dessutom!
Kram/Birgitta

Ardisia sa...

Så fina små hjärtan!

Kul med pysselkvällar. Har aldrig varit med på en :O

Ha det gott! Kramis

organic-lizzi sa...

Åhhh!!Så fine:-)

junhe sa...

visst är det roligt att göra något kreativt med sina vänner. delad glädje blir ju dubbel glädje. dina hjärtan blev jättesöta =). hoppas du haft en bra helg. kram junhe

SKATAN sa...

Det låter så mysigt, alla verkar ni ha bloggkompisar nära till som ni åker och pysslar hos...hm, undrar vad man gör för fel ;-)

Trevlig kväll!

kicki sa...

Hej
jättesöta hjärtan!
Kram
Kicki

StyggaLillaLoppan sa...

apropå loggan jag ska göra om det med den nya adressen ....återkommer när det är klart för jag minns inte hur man gjorde ;=D jag fick också fråga om hjälp.....I´ll be back !

StyggaLillaLoppan sa...

Har skickat mail till Dig ! Hoppas det funkar !¨

kram

signe sa...

åh va fina hjärtan! ha en bra vecka! Kram :)

Nostalgi och romantik sa...

Jag förstår att ni hade trevligt!!!
Mycket prat om inredning kanske?
Vilka söta hjärtan du gjort!
Kram
Marie

Granne med Selma sa...

Allt du tar i blir vackert och gulligt! Och själv blir jag så sugen på att ordna pysselkväll när jag läser det du skrivit. Ska ringa syrran - bums!
Kram

Annika sa...

Vad härligt det låter med pysselkvällar! Blir allt lite sugen på att plocka fram symaskinen och sy lite. Använder ju annars mest papper i min hobby - kortmakeri.

kram ANnika

Uppe på vinden sa...

Hoppa att allt är bra med dig!! Jag vill hälsa dig välkommen till min nya blogg, jag har mailat dig en inbjudan! Jag hoppas att du vill fortsätta besöka mig trots att det nu kräver inloggning....
DU är en av dem som inspirerar mig! Kramis!
Uppe på vinden kommer finnas kvar, åtminstone ett tag, men den kommer bli mindre privat och den nya kommer bjuda på mera!

Mia sa...

Vilka söta möss! kram