torsdag 18 oktober 2007

En vit kanin och en julmus är på väg ut i Sverige!!

16 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Så söta. Kramis duktiga du.

country-dreams sa...

Som tack för all rolig läsning och stor inspiration erbjuder country-dreams.se alla bloggare 10 % rabatt på en vara under en dag, den 20/10. Rabatten kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller ej beställningsvaror.
Vid din beställning anger du under "meddelande till säljaren" ditt bloggnamn samt vilken vara du vill ha till rabatterat pris.
Välkommen in.

Mvh Jessica/country dreams

www.country-dreams.se

Nygammalt sa...

Ååååh, tänk OM de var på väg till mig. Jag looooovar att ta väl hand om dem ;) Jättefina!

Presenterna du visade i tidigare inlägg var väldans fina. Förstår att han blev glad. Kram kram.

Uppe på vinden/Under en vind sa...

Du vet ju att jag GILLAR dina små figurer! Kram till dig!

Flower Power sa...

Takk for titten inne hos meg:) Og du har jammen en superflott blogg du også. Her var det mye flott! Superfine kaniner i så fine farger.
Nydelig bilde på siden her av uthuset....

Kram:))

Flower Power sa...

Glemte å spørre....Er det greit om jeg linker deg på listen min?....

Marie sa...

Dom är helt underbara!

Kram Marie

Livet på landet sa...

Söta figurer du syr, jag är imponerad! HA DET, KRAM!

Hem & Harmoni sa...

Åh, vilken fin kanin... Vågar jag hoppas?
Kram Marie

faster atta sa...

Gumman! Så fina de är!

älskar sött sa...

Åh så fin vit liten kanin! Sött spets tyg...kram Malin

Karin Krut sa...

Guuud så fina dom är *suckar längtansfullt* Du är så himla duktig :)
Ha en skön helg
Kram Karin

faster atta sa...

Har du funderat på pyssel på tisdag?

kram

vildängel sa...

du gör så underbara saker :)

MiaMaria sa...

Så underbart söta!
Miamaria

Cornelias Country Corner sa...

Till mig!? =)