tisdag 16 oktober 2007

1-års kalas del I

Hej kära bloggisar!
Har varit på 1 års kalas i dagarna 4!! min syster fick ju en pojke tre dagar innan jag fick min lilla Elin så i helgen var det 1 års kalas i Stockholm och idag var det 1 års kalas här hemma. Är fullständigt slut i kroppen men det har varit härliga dagar med många fina presenter. Tänkte visa de fina stolarna som min lilla systerson fick i lördags. Dessa är köpta på IKEA och målade av Faster Atta.....vem annars :) (kram på dig Nina du är så duktig!!)

14 kommentarer:

etthusivitt sa...

Åh, vilk söta stolar!!! Grattis till lillkillen som blivit så stor! Kramar från Anette

etthusivitt sa...

Nu kanske jag surrade till det... Det var ju systersonen som fått staolarna! Grattis till din dotter ELIN också naturligtvis!!! Kram igen.

Karin Krut sa...

Vilka underbara stolar!
Kram Karin

Nostalgi och romantik sa...

Så fina stolar...jag förstår att du är glad!!!
Jag gjorde en stol med Bamse på, och gav bort i doppresent, och det var jättekul att måla sådant motiv på en stol.
Kram
marie

Fru Grön sa...

tjena!
bara så du vet lämnar jag nu över till dig att boka in när vi ska ses och pyssla. har börjat ge upp...
ialla fall så är sina tofflor klara! satte några pärlor på dem.
grattis i efterskott till dotra din!
jag är ledig ikväll ( mathias sover nog borta). imorgon och torsdag kan jag nog oxå.

ha det så bra!

faster atta sa...

Ville bara tacka för tårtan! Den var jättegod. Hoppas att lillsnuttan återhämtat sej efter sin stora dag!

kram

Hemma på Landet sa...

Vilka söta stolar. Ta hand om dig vännen. Kram

Cornelias Country Corner sa...

Så söta!!! Kram på dig!

Uppe på vinden sa...

Så fina stolar!! Roligt med 1årskalas! Kram!

Uppe på vinden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Blanka sa...

Åh vad fint det blev med dekoren på stolarna!

Mysiga lantliga ting sa...

Jättesöta stolar han fick!
Kram.

Marie sa...

Jättefina stolar! Här stundar också 1-års kalas om några veckor. Grattis till din lilla Elin.

Kram Marie

"M" sa...

Vilka fina små stolar...mvh "M"