söndag 9 september 2007

Välkommen säger vi till Fru Grön!

Hej!
En vännina till mig och Nina har också "blivit med blogg"...hon är också pysselgalen och har en förkärlek just till Tilda sortimentet...så vill ni köpa änglar kan jag berätta att hon gör underbart fina sådana!!! Sidan heter Fru Grön titta in får ni se.
Jag kom just hem efter en vistelse på västkusten, närmare bestämt Färgelanda. Min svägerska bor där och har just fyllt 30...lite misstänksamma men ändå klart överaskade blev vi när hon och hennes ssambo valsade in i festlokalen i giftaskläder...så nu heter hon Hansson. Vi är ca 30 personer bara på Magnus sida så det belv en brakfest i dagarna 3. Elin , vårt lilla danstroll sover nu för det har hon knappt gjort på hela helgen. Stor kram och ett stort tack till alla som lämnar såna fina kommentarer så att man ibland får en tår i ögat. Kram kram (bilden är från Fru Gröns blogg....hoppas det är okej ?)

14 kommentarer:

faster atta sa...

Välkommen hem gumman! va kul att det blev bröllop!! Mm, blir du sugen på att använda din brudklänning igen? jag går och nyper i min ibland och skulle bra gärna vilja ha den på mej någon gång i bland, lite larvigt kanske men det var en otroligt underbart lycklig dag och känslan finns ju fortfarande kvar i klänningen! MEN jag vill inte gifta mej med någon annan än min underbara make!!! Har saknat dej vännen!
kramis

Hemma på Landet sa...

Kram vännen!


Märkena finns hos Fridas Gård.

organic-lizzi sa...

Så herlig med den type overraskelse da:-) Titter inn til din venninne med en gang..de var veldig skjønne..
Ha en fin dag!!

LustochLängtan sa...

Hej! Det var jätte länge sen jag tittade in till dig.. men det finns som vanligt massor med roligt att titta på.
Tack så hemskt mycket för kaninen, den var jätte fin.. har inte hunnit skriva till dig förrut hoppas att du inte blev ledsen när du inte fick svar direkt.
Kram Anita

Maria sa...

Vilka mysiga änglar.
Kan förstå om ni är trötta efter allt kul ni varit med om.

Vila och må gott! // Maria

StyggaLillaLoppan sa...

du det är dags för en ny omgång på give alongen du kan anmäla dig och fråga om "plats" om du vill ....

http://gave-along.blogspot.com/
kram

StyggaLillaLoppan sa...

medlem kanske det heter ....men du fattar vád jag menar ...kram

Uppe på vinden sa...

Men så roligt att ni hamnade på bröllop!! Förstår om ni hade en händelserik helg!! Det blir till att hämta ny kraft i veckan!! Ha en skön kväll! Kram på dig!

Jesso sa...

vad kul med ett sådnat bröllop!!!

vildängel sa...

Tack för tipset - dit ska jag genast kika in för jag älskar de där änglarna men har inte kunskap nog för att sy dem själv...

Blomman för dagen sa...

Hej!
Det låter som om du haft en trevlig helg med många vänner och stor fest=)Trött kanske...??
Fina änglar din vänninan har sytt.Jag ska se om jag kan börja sy nu när det blir mer inne väder snart./Kram Karin

Lallis sa...

Välkommen hem igen:)
Vad kul att det bidde bröllop också!
Kram Lallis

WhiteVintageDreams sa...

Ni verkar ha haft skoj :). Å vad kul med ännu en blogg...måste genast kika in :).
Kram

Betty sa...

Vilka fina små fruar. Kittyn har jag köpt i en butik i Borås som heter Kurragömma men fråga hos nå´n som säljer Kittyprylar så kan de säkert ordna en åt dig.
Kramar