onsdag 5 september 2007

Något ni kanske inte visste!

Hej!jo jag tänkte avslöja en liten larvig detalj om mitt liv. Jag har ett intresse som inte rör vit lantlig inredning utan något helt annat. Jag är ett stort Jessica Simpson fan. Jag vet....nu tänker nog många att, "hm jag trodde hon var en vettig person" och att ni inte kommer tillbaka till min lilla blogg någon mer gång. Men så är det. Började titta på "Newlyweds" när det gick på MTV och sen var jag fast. Tycker att hon har en underbar röst och jag tycker om hennes personlighet. Hon framställs ofta i media som korkad och bimbo men jag håller inte med om det. She is great!! KJ I know you are laughing right now...but I like you anyway !;) Tänkte att detta kunde vara lite roligt att skicka vidare som en utmaning...nämn en larvig detalj om er själva. KJ; It's a challenge to name something that is silly about yourself Jag utmanar: I challenges :

Hemma På Landet
Faster Atta
Stygga Lilla Loppan
Cornelias Country Corner

Eye-dyllic

Puss och kram

12 kommentarer:

KJ sa...

Okay, I am assuming I can post this silly thing right here...

I like to eat mayonnaise with peanut butter. When I was a young girl, my Dad used to make us sandwiches with mayonnaise and peanut butter. I love it! I know it grosses out some people, but I really enjoy it.

Also, when my Dad packed my lunch box while I was in grade school, he would hide toothpicks in my sandwiches. So, I would take a bite and pull out a toothpick. We still do this to each other.

Silly KJ

organic-lizzi sa...

Herlig blogg!!
Skit i hva andre synes..hun er vakker og garantert ikke som rollemodellen..
Er det ikke deilig med en mann som er fornøyd med muffins som ligner på...jeg vet ikke hva?
Håper det er greit jeg linker til deg..
Ha en fin dag!

Uppe på vinden sa...

Alla har vi våra egenheter och personligheter, det är ju det som gör oss till dem vi är! Jag tänker fortsätta komma hit, ofta!! Må gott! Kramis!

faster atta sa...

Going!! Ditt intensiva intesse för Jess är ju likson DU!!
kramis!

Linnéa sa...

Hon är väl en häftig brud!!
Fick din blogsida av en kund idag , jag tycker att den är kanon fin ,vilka fina djur.
Ha det bra Kram LINNÉA

Maria sa...

Alla har vi vår personlighet och säkert finns det både bättre och sämre sidor. // ME

Lallis sa...

Haha, inte skrämmer du iväg mig så lätt inte.- Jag tycker också att hon har en jättebra röst och att hon verkar bra som person. Sedan.. ja, hon har verkligen framstått som en dum blondin, men vem hade inte det om de hadeklippt och bara tagit de bitarna ur livet:)
Kram Lallis

Cornelias Country Corner sa...

Det var inte larvigt!! mitt är larvigt..Kram och ha en bra dag!

Jesso sa...

Jag kollade lite när det gick också! Upptäckte det dock försent! Hade gärna sett alla...

sara sa...

Jag tycker att Jessica Simpson har en grym röst och är otroligt vacker!

Nicolinas boning sa...

Äsch, inte ska du tro att du kan skrämmas så lätt inte ;-)
Det är väl tur att vi gillar olika "fåniga" saker...föresten...
vem bestämmer vad som är fånigt? Inte jag iaf :-D
Kram/Birgitta

Jenny på landet sa...

Hej Lisa!

Jag hittader hit i dag, 18 september. Vilken underbar blogg du har och vilka otroligt fina kaniner! Jag skulle gärna vilja köpa en av dig....
Jag skriver för att jag håller med dig angående Jessica Simpson! Hon fascinerar mig. Som sagt, många tycker hon är bimbo, jag tycker hon bjuder på sig själv. Härlig personlighet!
Hälsningar, Jenny