torsdag 20 september 2007

Med blommor och med blad...

Hej! blev så glad när jag kom hem idag...på min trapp så ligger det en bukett med nyplockade blommor men jag vet inte från vem...någon som kom ihåg min namsdag! Jo det är Lisa idag faktiskt...! när jag och lilltuttan var på Maxi idag så handlade jag hem 2 st prinsessbakelser som ligger i kylen och väntar på att maken ska komma hem. Larvigt men mysigt. Hoppas ni haft en fin torsdag och att ni nu sitter inne framför en brasa eller liknande och myser med en kopp te....för det gör snart jag. Stor kram på er alla.

21 kommentarer:

faster atta sa...

Spännande med blommorna... DE var jättefina! Mm, jag skulle oxå vilkja ha bakelse, men jag har ju inget att fira idag....
kram

elin1976 sa...

Akkurat det har jeg gjordt....tent i ovnen og drikker riktig nok ikke the men kaffe, men det går under det samme.

Så flott bukett du fikk i dag.
Den hadde du nok fortjent! Koselig å få sånne små overraskelser i hverdagen. Ha en koselig kveld.
Klem fra Elin:O)

Uppe på vinden sa...

GRATTIS på namnsdagen! Fina blommor, hoppas att ni njutit av bakelsen! Kram!

Elzste sa...

Grattis, grattis. Inte var det fånigt att köpa bakelse. Man måste ju få fira nån gång. Och mysa till det lite med maken...
Kram Elzie

Hemma på Landet sa...

Så fina. Jag brukar få sådana av svärmor. Kramis

Maria sa...

Kul med blommorna!
Smaklig tårtbit. // Maria

Fru Grön sa...

Härligt med en bukett blommor! Bakelser är ju inte helt fel!
När ska vi ses hemma hos dig? Vill se hur ni har det ju. Ha en bra kväll!

signe sa...

En sån fin bukett! Grattis på namnsdagen! Så söta kaniner du gjort nedan! Kram :)

Marie sa...

Grattis på namnsdagen. Vilka fina blommor du fått.

Kram Marie

Hemma på Landet sa...

En liten gummeligumkram:-)

sara sa...

Vilken mysig överraskning! Och nej inte alls larvigt, bara en bra anledning till att fira med lite gott,hihi! Kram och trevlig helg!

Granne med Selma sa...

Härlig bukett! och tårta är inte fel det heller. Visst ska man ta alla tillfällen som bjuds att ha det lite festligt :-)
Kram

Ljuva ro sa...

Inte larvigt alls! Ju mer man kan fira desta bättre! Vilken vacker bukett, härligt med sån omtanke...

KJ sa...

This is a very pretty bouquet!

What is your weather like right now? Ours in California is beginning to get chilly for Fall. Our leaves do not change very much here. Mostly, some of the trees just lose their leaves.

Best Blessings, KJ

faster atta sa...

Det tycker jaga att du gör helt rätt i!
kram

StyggaLillaLoppan sa...

underbar bukett till underbar kaninmakerska

kram!

Karin sa...

Fina blommor och så roligt att någon kom ihåg :) Grattis lite i efterskott och ha en jätteskön helg Kram Karin

Grinden på glänt sa...

Va roligt att bli ihågkommen! Jag gillar astrar så din bukett är jättefin tycker jag!

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad mysigt :). Å grattis i efterskott!
Önskar dig en trevlig helg :)!
Kram

Nicolinas boning sa...

Grattis i efterskott...vacker bukett...och hemlig dessutom;-)
Kram/Birgitta

Cornelias Country Corner sa...

Grattis i efterskott! Å - alltid roligt med blommor!