måndag 27 augusti 2007

Vanor!

Hej!trevlig måndagförmiddag på er alla bloggare! Har blivit utmanad av Elzie om 8 vanor. Ska försöka se om jag hittar några ;)

1. Dricker alltid en kopp te direkt när jag vaknar

2. Tv.n sätts på direkt och så dricks teet tillsammans med nyhetsmorgon på TV4

3. Efter att ha "utfodrat" min lilla ängel så sätts datorn på för att nyfiket titta om någon snäll själ varit inne och lämnat en kommentar!

4. Har alltid 48 projekt på gång sammtidigt.

5 . Ska alltid börja mitt nya liv på måndagar...och sluta det på tisdageftermiddagen ;)

6. Är oerhört kvällstrött...somnar alltid under nyheterna i filmpausen.

7. Pratar med Nina i telefon 1-5ggr/dag

8. Måste dammsuga minst en gång per dag....varför blir det så smutsigt när barnen börjar krypa? :)

Nu ska jag utmana 8 st....! Jag väljer ;

Tabergstösen

Ett Hus i Vitt

Cornelias Country Corner

Stygga lilla loppan

Jordgubbar m. mjölk

Dagbokstankar

Lantlif

Torpliv

Kram

21 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Vad kul att läsa.

Jag älskar hösten jag.:-) Puss

~Eva~ sa...

Vandrade över hit från Elzie...du verkar ha massor på gång! :-)
Söta är kaninerna också!

Kram
från Eva

Lotta sa...

Väldigt rolig läsning!

Håller med dig, visst har Indiska en massa saker som skulle passa bra hemma hos en!

Ser att du också är glad för Tildadockor. Jag är inne på min fjärde nu, har skippat vingarna dock, så nu är det inga änglar utan "bara"dockor!

Ha en härlig vecka!
kram
Lotta

EVA AGNES sa...

Roligt att läsa om dina vanor och egenheter.
Min energi tröt snabbt så därför blev det inget över att skicka till dig....
:-((
Kramar Eva Agnes

Uppe på vinden sa...

Har också blivit utmanad av Nina...får väl fundera över svaren....Hjärnan är för trött nu på m¨ndagskvällen....
Vilken kul fest ni verkar ha varit på!! Alltid roligt med tema! Kramis!

signe sa...

Hihi..skoj att läsa! :)

Kicki sa...

Hej
tack för kommentaren om mina loppisfynd - nu jädrar anåda ska här bli loppande framöver! Gillar verkligen dina kaniner - du är duktig du!
Kicki

Maria sa...

Man känner i gen sig i det du skriver..../ Maria

Nicolinas boning sa...

Jaså, du pallar med ända till tisdageftermiddag ;-)
Det gör inte jag...
Kram/Birgitta

etthusivitt sa...

Nu vet man lite mer om dig! Nu har jag listat mina 8 vanor. Tack för utmaningen, perfekt sysselsättning för den som gått 1 vecka över tiden! Kram, Anette

etthusivitt sa...

Tack!!:-)
Jag har länkat dig från min blogg, tycker den är så jättefin, hoppas det är OK!

nina sa...

Mmmm, tycker om dig vännen! Visst är det härligt att vi har varandra och att vi känner oss så väl....Det var lite spännande att läsa dina svar !

Har sytt 2 baddamer nu, du får se imorgon!

kram

Blomman för dagen sa...

Hej Lisa!
Jag känner igen mig vääääldigt mycket i dina vanor/ovanor...=)
Jag antar utmaningen.
Svar kommer../Ha det gott!/Karin

Elzste sa...

Ja du Lisa! Jag har ju så mycket tid så jag tänkte jag skulle ha ett projekt till *s*. skämt åsido, så har jag gjort den mest för att jag vill dokumentera för mig själv. Har man teflonminne så glömmer man allt så fort och då kan det vara nyttigt med en påminnare.
Ha en skön dag. HÄr var det +3 på morron. Är det höst???
Kram Elzie

Cornelias Country Corner sa...

Såg nu att utmaningen var att beskriva vanor...gjorde ju inte jag..Tack för gulliga kommentarer på min blogg!! Många kramar till dig!

Lallis sa...

Vad kul att läsa om dina vanor:)
ha en fin dag, gumman.
Kram Lallis

Veras hem sa...

Tack för ditt inlägg borta hos mig! Dessutom hittade jag en för mig ny blogg,ska fortsätta läsa:-)

Ha det bra i höstvädret!

Tabergstösen sa...

Hejsan! Oj jag ser jag blivit dubbelt utmanad! Jag missade visst poängen med att det skulle vara 8 vanor, det blev 8 saker om mig, bara. Så kan det bli!

Lily of the valley sa...

Kul läsning.
Ha det bra
kram Lily

Fru Grön sa...

hej gumman
tack för reklamen. håller på med några nya änglar. du får se dem imorron. hoppas du har det bra!
kram linda

disa sa...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務