torsdag 16 augusti 2007

Tänk höll på att missa!

Godkväll...jag höll på att missa att hem ljuva hem har REA! hur mycket fint som helst att beställa. Kika in ni också så lovar jag att något finner ni allt. Lägger ut en bild från deras hemsida som var så vacker.
Hoppas ni haft en fin dag. Här har det varit sol ena sekunden och i nästa regn. Bästa väninnan Nina har kommi igång igen med sin blogg Faster Atta, hon har ju flyttat till sitt drömhus som de kämpat med att renovera, och som nu är helt gudomligt fint. Jag lovar att det känns som att sitta i ett av Drömhus och Trädgårds reportage. Gå in kika vetja! hon har inte lagt ut så mycket än men jag har en känsla av att det kommer många fina bilder att njuta av framöver. Vitlaserad panel, Sandbergstapeter och personlig prägel!! det är en sammanfattning. Kram till er alla, och en extra till alla snälla som lämnar en liten kommentar. (imorgon kommer en bild på min fyndade brödburk....den var i lila/turkos plåt och väldigt sliten, kostade hela 10 kr, är nu vitlackad av käre pappa!)

8 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Kram tillbaka till dig, vännen.

Uppe på vinden sa...

Tack för tipset om rean....alltid kul att fynda... Ska också passa på att kika in i vännens blogg! Låter som ett hem för mig....Kram på dig!

handplockat sa...

tack för tipsen

ha det bäst

Uppe på vinden sa...

Brädan du såg hos mig går att beställa! Kan även fås med andra ord eller citat! Hör av dig till mig isåfall så hjälper jag dig att få kontakt med Anna!Kram!

Uppe på vinden sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
nina sa...

gomorron vännen!! jag trodde att du skulle lagt ut en bild på dina underbara hönor idag!
kramis

Uppe på vinden sa...

Hoppas att du fått mitt mail med uppgifterna för brädan! Kram!

Elzste sa...

Vad mysiga dom korgarna är. Och visst ska vi gå in till faster. Har varit där ofta, men då har kameran krånglat *s* (har jag för mig!!!).
Kram och trevlig helg LIsa.