onsdag 15 augusti 2007

Så himla glad jag blev...

Häromdagen kom maken in i vardagsrummet och sa...du har fått ett paket på posten! Han gav mig ett superfint grönt paket med en fin adresslapp på. Vad är detta tänkte jag, inte har jag beställt något, När jag öppnar så visar det sig att jag fått ett smakprov på en tesort som Nina som har bloggen "Stygga Lilla Loppan" skickat till mig, teet heter Hjärtans Fröjd och var supergott. Hon hade även lagt ned en superfin tekula och på paketet satt ett vitt trähjärta. Så himla go!! Jga hade ett leende på mina läppar hela kvällen. Tack du snälla!!! Tog ett kort innan teet hamnade i magen. Hoppas er onsdag varit bra....ni missade inte sita avsnittet av sommartorpet i måndags hoppas jag...så supermysigt det blev! Kram

11 kommentarer:

nina sa...

hej gumman!
Mmm, teet du bjöd på var jättegott!! Citronmeliss är ju alltid en höjdare.
kram

Hemma på landet sa...

Nämen! Jag fick ju också Hjärtans Fröjd. Å så har man en ny kulinganonym i bloggen.
Jag som gjort hjärtan i 100 år.
Blää!


Puss på dig du...

Uppe på vinden sa...

Så mysigt med en "hemlig present" från en vän!! Kram!

Marie sa...

Vad kul att få en present!

Ha det bra.
Kram Marie

Hemma på landet sa...

Sötnos...

Spinningdrottningen sa...

Hej
Vilken trevlig blogg attläsa. Dina kaniner är helt underbara. Jag har sett Karins kanin på riktigt. Hon är en nära vän till mig.
Anette

Lantlig charm sa...

Hon har blivit en snäll loppa alltså=) gulligt av henne! tack för de vänliga orden på min blogg du är välkommen in när du vill kram Johanna

KJ sa...

Hi Lisa! I got a BIG smile on my face when I saw your little note to me signed "cream"! I laughed out loud, just me and my computer!

I love the candlelight and tea! I have a Chinese tea lady who has a store just north of here. She has an entire wall of tea tins. There are so many choices and she is very selective with her tea. It has to be fresh and from a good source. When I tell her what I want, she puts it in little bags like the one in you photograph.

I also love the little candle lantern!

Well, your day must just be starting. May it be full of new discoveries!

Kram, kj

Elzste sa...

Så jättegulligt. Man blir verkligen glad när man finner överraskningar i brevlådan. Bland alla fönsterkuvert *s*.
Kram Elzie

Lallis sa...

Åh, jag älskar sådna kuliga paket:)
Vad härligt!
Kram Lallis

Lily of the valley sa...

Åh, vad spännande och få paket :)
kram Lily