fredag 3 augusti 2007

Ny fin butik!

Satt och googlade på lantlig stil på nätet och hittade denna sida "Country Style". Helt underbar med många fina saker. Hittade n brödburk som jag kan tänka mig och mycket annat. Brödburken är inte riktigt min stil men den fick mig ändå på fall. Kanske just för att den var annorlunda. Har inte köpt den dock, får önska en stund till och sen kanske köpa. Har konstaterat att ju mer man bloggar dessto dyrare blir det ;) hittar så mycket fint hos alla.

Här har det regnat och varit sol om vartannat idag. Vädret är knasigt denna sommaren. Hoppas ni alla får en trevlig helg. Kram

11 kommentarer:

Skrotmaja sa...

Hej och trevlig helg till dig med! Hoppas du får mycket sol : )

Mysiga lantliga ting sa...

Ja country style har mycket fint! HÅller med dig om att det blir dyrt att blogga runt hos alla fina bloggar!! =)

Trevlig helg.
/Johanna

Marie sa...

Visst finns det mycket fint, man blir såå inspirerad när man tittar runt bland alla bloggar. Mycket man vill ha!!

Ha en trevlig helg.
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Tack för det tipset..måste genast dit och kika..Kram Anette

Mia sa...

Ja, de har mycket fint där! kram

Maria sa...

Visst blir man sugen på så mycket när man kikar in till varandra.
Här har solen strålat hela dagen, härligt. Ha´en trevlig helg. /Maria

Jennyshemochharmoni sa...

Hej! Tack för tipset om butiken. Den har jag inte varit inne på förut. Ska genast göra det :) Ha en skön helg!

Hemma på landet sa...

Tack du, vännen!

Den där butiken har jag i bloggen. Superfina saker. Puss

Lily of the valley sa...

Kul med tips! Visst är det sant, att ju mer man bloggar ju dyrare blir det ;) Ha en skön helg
kram Lily

Nygammalt sa...

Tack! Vi har haft det jättetrevligt. Farligt med alla fina nätbutiker, blir så dyrt ;) kram.

Kicki sa...

Hej! Kul blogg du har och superina kaniner du syr! Vad kul att du hittat till och gillar www.countrystyle.se! Den ljusblå stora (läs gigantiska) brödburken kommer från en av mina engelska agenturer och finns bara hos Countrystyle. Kolla gärna in bloggarna inredningstips.blogspot.com och lantstil.blogspot.com också. Jag lägger länkar till din Blogg på Countrystyle + mina bloggar - du får jättegärna länka till mig!
Kram från Kicki
på Countrystyle