tisdag 28 augusti 2007

Min brudbukett!

8 kommentarer:

Lallis sa...

Åh, vad vacker!

Maria sa...

Väldigt vacker!

Cornelias Country Corner sa...

Jättefint, älskar också hjärtanpåtråd! Å kakorna...det kunde varit jag...:-) Jag brukar ta med mina till jobbet, där går allllt åt! Kram-kram!

Uppe på vinden sa...

Vilken söt bukett! Jag gillar också hjärtan på tråd, finns en hel del såna här hemma.....Vad mysigt att ha så nära till bästa vännen! Kram!!

Nygammalt sa...

Jättefin bukett! Det är även blomman du visar i inlägget nedan.
Vad skönt att ha en så god vän så nära. Vänner kan man aldrig ha för mycket av!

Kul att du gillar mina tips! Jag förlägger också saker omkring mig, och sen hittar man den framför näsan ;)
Kram.

Lotta sa...

Så vacker!

StyggaLillaLoppan sa...

beautiful underbar bukett ...wow gällande utmaningen -jag ska fundera på det kramar i mängder

Elzste sa...

Vilken underbar brudbukett. Ett härligt minne.
Tack för trevlig post idag. Hon var för härlig. Sitter just nu jämte herr kanin på tallrikshyllan. Hon ska inte bli sittande där för evigt. Det är inte klart riktigt än bara, det andra.
Kram och tusen tack för hjälpen.
Elzie