fredag 17 augusti 2007

Här är hönorna!!

14 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Haha...Det är många som frågar om loppisen. Flera på korgarna. 60 kr styck. Jag har sänkt dem. De är nya så...Puss


Fina hönor, hönan. Puss

Uppe på vinden sa...

Men så fina!!! Vill helst ha båda....suck....
Brödburken fick verkligen ett lyft med den nya färgen, så praktiskt med en pappa som kan vara behjälplig! Ha en go helg! Kram!

Linnéa sa...

Men vilka söta/fräcka hönor! Gillar verklligen deras avslappnade stil!

Elzste sa...

Gillade både hönor och brödburk. Och vilken festlig sak att lämna en fläck i botten. Riktigt kul att minnas hur det såg ut innan.
Ha en skön födelsedagshelg.
Kram Elzie

Lily of the valley sa...

Hönorna är så fina, gillar dem skarpt: )
Brödburken blev väldigt läcker när den bytte färg
ha en skön helg
kram Lily

nina sa...

humps... älskar dina höns! Men det vet du ju redan. var du tvungen att berätta för alla hur många år jag blir??? Maken tror ju fortfarande att det är 25 och svärmor trodde nog att det var 29...

ses imorgon!
kram

Granne med Selma sa...

Vill bara in och ge en STOR kram! Gillar hönor... både levande och sådana du gör :-)

Änglagård sa...

Vilka fina hönor!! Såg ditt inlägg i min blogg.. tyvärr så är jag fortfarande hemma! Inget är som väntans tider! Trevlig helg!

Maria sa...

Väldans fina! / Maria

Lallis sa...

Men du är ju helt otroligt duktig!
De är hur charmiga som helst. Ska nog ta och beställa lite jag snart;) Om du har tid och så.
Kram Lallis

Nygammalt sa...

De ser så coola ut! Kram.

Engsroom sa...

Vilken härlig sida du har skall titta mer.Hälsningar Ella

Marie sa...

Hönorna är underbara!!!

Kram Marie

Cornelias Country Corner sa...

Men....nu vill jag ju ha hönor också...!! Men får nog vänta lite... eller...vad koster de? :)