onsdag 22 augusti 2007

ett ljusfat och billiga blockljus

Glömde ju....fick premier från Allt i Hemmet häromdagen. Två fina ljusfat i turkost. Det ena är med mönster och det andra helt enfärgat. Fina, men hm...hade inga fina ljus som passade. Aja det får jag väl köpa någon dag och så slutade jag tänka på det. Men igår när jag åkte hem från min mormor och morfar så stannade jag vid en blomsteraffär som sålde rosor för 5 kr st....ni vet såna där fina söta smårosor. Hm...måste jag äga, dessutom hade Elin, mitt hjärta, passat på att göra ifrån sig om ni förstår vad jag menar ! ;) så jag var ändå tvungen att stanna. När jag kommer in i affären står de där...turkos/blå ljus och rosa ljus för bara 5 kr st. Plocka kundkorgen full och så hem, tänkte jag. Nu står de på mitt nya fat och glänser...nja...de var ju billiga av en anledning lite kantstötta och så men vad gör det(?). Kram

2 kommentarer:

nina sa...

Ja, ibland kan ett oväntat stopp vara riktigt lyckat!

Uppe på vinden sa...

Perfekt att du hittade ljusen! Din ängel är så söt! Kram!