onsdag 22 augusti 2007

En ängel!

Hej! HAr idag sytt och pysslat rätt så mycket. Det slutade med en färdigsydd ängel och nya gardiner till sovrummet. Köpte ju fina spetslakan på loppisen i sommras som nu blivit fina gardinlängder i sovrumsfönstren. Tänkte att jag skulle sy tyghjärtan att fästa på varje längd.....dessa kan senare bytas ut mot något mer juligt....ni vet snart är det dags att plocka fram den mysigaste perioden (i mitt tycke) på året.....tända ljus, mysiga hus och ja ni vet!! :)
Här kommer in liten bild på en ängel....passar ju bra för det är mest änglar som läser denna sida....kram på er alla.

5 kommentarer:

nina sa...

va fin den blev!! Det riktigt kliar i fingrarna efter att få lite tid att pyssla själv....

Elzste sa...

Den är jättefin!!! Ser fram emot att få hem den hit. Nu får du skicka ditt banknummer igen för det tog jag bort sist. Ville inte ha det kvar. Men ta det via mail.
Kram Elzie

Tabergstösen sa...

Åh så söt! Jag älskar de där änglarna, så fint förkläde hon har! Vad duktig & pysslig du är!

Maria sa...

Vad söt! Vill också börja greja lite det kliar i fingrarna....
/ Maria

Granne med Selma sa...

Varje gång du visar nåt du sytt tänker jag: Detta måste vara det sötaste jag sett i den stilen. Men när du visade ängeln VET jag att det måste vara den som ligger på topplistan. OTROLIGT söt, Älskar änglar!
Kram