fredag 17 augusti 2007

En fyndad brödburk !!!

Hej alla glada!

idag är det frisk skön luft ute och solen skiner, underbart. Har varit och shoppat en födelsedagspresent till den bästa vännen i hela världen.....ja Nina ni vet. Jag tror hon kommer bli glad jag ska lägga ut en bild på presenten efter kl 13.00 i morgon så får vi se vad ni tycker.
Nu tänkte jag visa den hiskliga brödburken som jag fyndade för en toa för någon vecka sedan. Den har sedan dess varit på besök hos min pappa billackeraren och blivit fin. Han sparade en fläck av den gamla färgen i botten som en påminnelse om hur den såg ut.Dcok gör inte våra fula bänkskivor den rättvisa men ni får bortse från det. Har även forstorat upp hönsmönstret till 120% och gjort stora hönor. Lägger ut en bild på dem också. Hoppas ni har lika fint väder som här och att er helg blir underbar. Vi har tre födelsedagar att fira i helgen!!!kram ;)

så här blev den!

Sån här färg var det innan!

3 kommentarer:

Lallis sa...

Men jösses vad fin den blev:)
Kram Lallis

Nicolinas boning sa...

Den blev helt enkelt (ursäkta uttycket) skitsnygg!!!
Vilken lycka att ha en pappa som är lackerare;-)
Kram/Birgitta

Cornelias Country Corner sa...

Underbar!!!