söndag 19 augusti 2007

20 kommentarer:

Maria sa...

En till kanin har skådat dagens ljus!
Lika söt som de andra...
/ Maria

nina sa...

Underbar kanin vännen!! ses på fika i morgon förmiddag...Hinner nog inte baka men jag har nyköpt te iallafall...

kram

Mysiga lantliga ting sa...

Så söt!!!!!
Kram Johanna

Lime sa...

Dina kaniner är UNDERBARA! den nya i samlingen likaså.
Ha en fin vecka!

Guldkant På Livet sa...

Ja, de �r ju bara s� bed�rande att det inte finns n�gra ord!! Du �r verkligen skicklig!! Dessa kaniner dr�mmer b�de liten och stor om att f� ha... Mari.

Nicolinas boning sa...

Åhhh..., den var ju ljuvlig....!
Snygg lykta, dessutom...
Birgitta

Nygammalt sa...

Ytterligare en sötnos. Duktiga du. Kram.

Lallis sa...

Men halloj, sicken sötnos!!
Kram Lallis

Marie sa...

Lika söt som sina kompisar!

Ha en bra vecka. Kram Marie

Mia sa...

Å vad söt!!

Hemma på landet sa...

En liten sötnos...Puss

Skrotmaja sa...

Underbart! Jag måste komma ihåg dig när det är dags att gå på dop eller liknande. De är helt bedårande! Du är duktig fröken-fräken. Kram.

StyggaLillaLoppan sa...

så gullig den lilla kaninen !
apropå teet. det var en provblandning ni fick smaka på . jag ska beställa hem och det kostar 25:- hg jag kan hojta till när jag fått hem det ? så roligt att du gillade teet !

kramar

Betty sa...

Grattis till tillskottet av både en kanin o vacker lykta.
Kram

Lavendeldoft och vita spetsar sa...

Så söta, så söta...Verkligen imponerad av dig och ditt syeri! Jag tappar både tålamod o inspiration innan jag ens kommit halvvägs... tror minsann att jag har en halvfärdig nalle liggande någonstans sedan fem-sex år tillbaka. Han blir nog aldrig klar den stackaren...
Ha det gott!
Kram Linda

Elzste sa...

Vilken go liten sak. Vad kan det vara för nåt roligt han sitter och läser?
Kram Elzie

Elzste sa...

Vilken go liten sak. Vad kan det vara för nåt roligt han sitter och läser?
Kram Elzie

Blomman för dagen sa...

Hej!
Vilken söt kanin.Gillade färgerna på kläderna och nosen...=)
Karin

Hemma på landet sa...

Gullefjun...

Anonym sa...

Och jag vill bara säga att jag är den stolta ägaren till den vackraste kaninflickan som finns *ler*
Kramis Cina