söndag 1 juli 2007

Utmanad!

Godkväll...vad roligt när man jobbat i 10 timmar och så kommer man hem helt slut, sätter igång datorn och finner alla snälla kommentarer på sin blogg. Jag blir så glad. Lily of the valley har utmanat mig idag. Ska göra mitt bästa..
Nämn något som gjorde dig glad igår: När Magnus skickade ett mms där Elin skrattade till mig på jobbet.
Vad gjorde du kl. 08 i morse? Var på jobbet och delade medicin
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt en lakritsstång..
Det sista du sa högt?i bilen hem...jag säger inte vad..
Vad har du druckit idag? Te, vatten och cola
Vad var det senaste du åt? lakrits
Vad var det senaste du köpte? jordgubbar
Vad är det för färg på din ytterdörr?Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu? molnigt men inget regn
Godaste glassmaken? Choklad och polkagris
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Sover du tungt? nä inte de senaste 8 månaderna ;)
Drömmer du mardrömmar? Det händer
Trivs du med ditt jobb: jättemycket
Favoritklädsel? Byxor och tunnika
Favoritlåt just nu: Enrique Inglesias "Do you know"
Vad ser du om du tittar till höger? vår kamin
Vad gör dig glad just nu? min familj som sitter bakom mig
Vad ska du göra härnäst? Blogga
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Glad men trött
Favoritgodis? Lakris och choklad
Kläder just nu? mysbyxor och en rosa topp
Sommarplaner? västkusten, Ullared loppa mig i solen
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du ngt instrument? Nej
Morgon eller nattmänniska? Lite olika
Vad är viktigast för dig? Att jag och min familj mår bra
Är du kittlig? ja
Snarkar du? ibland
Stjärntecken? vattuman
Äckligaste insekten? Fästingar
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Längtar du mest efter nu? min nya soffa...och att gå och sova Jag utmanar Granne med Selma och Alvas Hus

6 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Härligt...Det var kul att läsa om dig. Vi en del gemensamt.
Ha det bra! kram Lily

Hemma på landet sa...

Kul läsning.

Nja, jag mår sådär. Puss

Karolina sa...

ja jag funderade också på att köpa de där gardinerna på ellos, de är underbara. Tyvärr är behöver jag har 2.40 långa, och dessa är 2.20.. Så de blir nog lite korta.... jag hade köpt dom bums annars, bliiga och supersnygga. Du kan väl lägga upp en bild på hur de blev hemma hos dig sen?
Vet du förresten hur långa banden är som sitter på?

kram Karolina Fröken Fägring
www.frokenfagring.blogspot.com

Granne med Selma sa...

Tack för utmaningen! Jag antar den :-)

Pia..... sa...

Hej...vilka fina påslakan du funnit...mmm de vill jag ha minsann....kul utmaning..roligt att läsa om dej...ha en härlig dag...PIA

Elzste sa...

Åh, vad fin han var!!! Tusen tack för att du sålde den till mig. Han sitter på min tallrikshylla tills vidare.
Kram Elzie