fredag 6 juli 2007

Två vita fina stolar från Höllviken

Idag kom min mor och hennes man Krister hem hit och hade med sig två vita pinnstolar. Krister har varit nere och hälsat på sin mamma som bor i Höllviken och i hennes källarförråd stod två pinnstolar, dessa vill nog Lisa ha tänkte Krister och tog hem dem...gulle dig!!

De ska bli en fin dekoration i trädgården. Det involverar hönsnät, en gammal handduk och stenpartiväxter. Ni ska få se. Det kommer bli så fint. Ideén har jag stulit från min kära mamma. Hon har den vackraste trädgården i hela området...helt säkert. Gröna fingrar, undra om de går i arv? :)
Kram

8 kommentarer:

Elzste sa...

Det är rätt så bra här. Ska jobba ikväll och det är inte kul när det väl är lite sol en dag!!
Ha en bra helg själv.
Kram Elzie

Elzste sa...

Glömde ju kommentera dina stolar. Huvet du vet!!! Dom var jättefina. Jag ska på loppis på söndag och hoppas jag hittar 4 stolar till mitt köksbord. Skulle vara så kul.
/Elzie

Att ha det gott sa...

detta låter spännande

Lena sa...

Vilka fin stolar!! Vilken tur du har! Spännande att se resultatet på dekorationen.
Kram Lena

Nygammalt sa...

Ja röda hus med vita knutar gör en bara så glad!Det symboliserar harmoni för mig. Kul att du har fått dig ett par "nya" fina stolar. Ska bli spännande att se vad du ska hitta på! Kram.

LantlivsAnette sa...

Ojj så fin astolar ..lyckliga du som fick dom..Kram Anette

Hemma på landet sa...

Puss

Skrotmaja sa...

Hm...det låter som ett intressant projekt!! HOppas vi får höra mer om det. Fina stolar du fick. Du måste ha skött dig bra : )