onsdag 4 juli 2007

små kaniner

Godkväll. Har idag pysslat lite igen. Har sytt kaniner för glatta livet. Roligt att få sälja lite. Utanför är "projekt garage" i full gång till makens glädje. Grävmaskiner och lastbilar på gården och lervälling inne. Vaknade halv åtta imorse och undrade vad tusan det var som lät utanför, då gick det upp ett ljus, jädrans folk på ingång. Jag tror aldrig jag har kommit upp ur sängen och fått på mig kläder så fort någon gång. Tittade mig i spegeln och tänkte "här behövs det smink..." såg halvdöd ut och med den fina kuddens monogram fint tatuerat på kinden ;) !! men men, de blev inte märkbart förskräckta när jag trädde ut nosen och sa godmorgon. Bjöd på kaffe och nybakta bullar och sen gick den här dagen. I morgon är det redan torsdag. Det är inte klokt vad veckorna går snabbt.
Det har regnat hejdundran idag. Men eftersom jag njuter lite när det är innedagar så har det inte gjort mig något. Lite te och levande ljus och så pyssel, kan det bli bättre? Hoppas ni också haft en bra dag. Lägger ut lite bilder på dagens pyssel.... kramis

14 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Nämen...Jag vill köpa...Hörru!
Puss

Anna sa...

Men så duktig du är, önskar jag kunde slänga ihop nåt liknande men jag kan knappt fålla en byxa. Jätte, jättesöta var de.

Ha det bra

handplockat sa...

jag känner att jag nog åxå vill köpa en =) vad kostar de?

gillar din blogg den e jätte fin
ok att länka från min ?

Anna

signe sa...

Hihi, va kul att ha monogram på kinden! :) Vilka söta figurer!! Har du gjort dom själv?! Va duktig du är! Tack för kommentaren hos mig! :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Till "Handplockat" jag kommer inte åt din sida. Om du är intresserad av att köpa en kanin kan du väl maila till mig på lisa.oberg.jessfan@hotmail.com. kram

Mia sa...

Men gud vad söta!!

LantlivsAnette sa...

Du milde tid vad du är duktig..jag syr ju en del så jag vet att det ligger mycket tid och möda bakom de gulliga kaninerna...Kram Anette

Att ha det gott sa...

Vilka ljuvliga krabater

Hemma på landet sa...

Söta och rara du...Puss


Hoppas att du fick mitt mail. Kram

Blomman för dagen sa...

Hej!
Vilka söta kaniner.Jag vet att min dotter hade gillat dem de är ju sååå söta./Karin

Nya & gamla ting sa...

Så himla sööööta!

Anonym sa...

hej Adde tycker att det är fina grejer fasater Lisa

Franziska from Germany sa...

how sweet! Just so sweet!

carina sa...

hej
ååh va kul en till som är kanintokig som mig då.. så skoj att se, va häftig din randiga kanin är läckert tyg,