söndag 15 juli 2007

Semester!

Hej alla glada! Imorgon far jag och lillskruttan på semester till syster min i Stockholm. Magnus är på dansbandveckan i Malung och roar sig och vi ska spendera dagarna i skärgården och eventuellt en dag i stan, beror på vädret. Sen ska jag hem och sy kaniner för det har blivit efterfrågan på de små, Jätteroligt! Tänkte lägga ut lite bilder på gårdagens loppisfynd.

Har länge letat efter en fin kaffeburk..för 40rikstaler var den min

Helt ny!kostade 10kr!

Ett fint litet ljuslyktehus...!
Ja, det var lite av fynden. Måste ju spara lite så man har något roligt att lägga ut när jag kommer hem :). Ha en fin vecka så hörs vi när jag kommer hem! Kramar Lisa

20 kommentarer:

Hemma på landet sa...

Vad mycket fint. Hoppas att ni får det bra på semestern. Kram

Guldkant På Livet sa...

Vilka fina fynd!! Och stolarna, vilken idé och så himla läckert!!! Och som sagt, dina kaniner är bortom denna värld, sååå söta!! Mari.

Lust och Längtan sa...

Åhh,vad avundsjuk jag blir på dina fina fynd,särskilt huset som är en ljuslykta har letat efter sådant länge.Jätte kul om du kan göra en kanin till mig sen väntar gärna.
Ha en trevlig semester i Stockholm..en mysig stad vi ska dit ett par dagar oxså. Kram Anita

Mysiga lantliga ting sa...

Det var fina fynd du gjort & vilka superduper söta kaniner du gör!! Vill haaa...

/Johanna

Granne med Selma sa...

Du gör så mycket fint! Ska beställa något av dig längre fram, men först måste jag bara fortsätta att rensa ut ännu mer... jo, jag har en källare och ett stort uthus också *puh*. Du är så duktig med allt pyssel du tar dig för. Stolar, kaniner och kanske också snart en liten höna :-) Tack för inspiration! Kramis till dig goa bloggkompis!

Mia sa...

Men vilka kanonfynd du gjort!

Elzste sa...

Hej Lisa-gumman!
Ha en riktigt skön semester. Vi jobbar denna veckan med, sen ska det bli skönt med lite ledigt.
Kram Elzie

Cornelias Country Corner sa...

En härlig semesterveckan önskar jag dig! KRam!

elin1976 sa...

Ha en flott ferie. Håper du får fint vær. Masse sommer klemmer fra Elin:O)

StyggaLillaLoppan sa...

krammmmm och njut nu i mängder !

vita drömmar sa...

hur får du att det står: Antal Besök Hos Mig och Besökare idag?
Jättefin blogg!
Linda

Fröken Fräken sa...

Vilket jättefint hus! Jag drar till Stockholm i september.. hur länge som helst dit! Jag väntar på tips om trevliga affärer som man bör besöka! Ha det så bra!

Amoroso- Nu vill jag sjunga dig milda sånger sa...

Vilka fynd du har gjort! Tack för länken till Kalligrafis sida! Hoppas du får det kul i Sthlm!

Cornelias Country Corner sa...

Hej igen! måste bara säga det igen- vad fina kaninerna är! Senast nu de två på Stinas sida. Nu har jag ändrat mig igen. Jag vill ha en kanin! Och säkert en katt också... Min bäsis sen jag var liten Kalle Kanin behöver en fru! Jag lägger ut en bild av honom på min blogg så får du se. Kram från en som velar-mellan-allt-som-är-så-fint

Hemma på landet sa...

Kramis

Josefine sa...

Vilka fina fynd du har gjort gumman! Väntar med spänning på bilderna på de andra sakerna! Kramar!

vita drömmar sa...

hej, vart klistrar jag in koden? går jag in på sidelement? fattar ingenting här =)
ha det bra

vita drömmar sa...

hej, åhh va kul att du tycker det. Jag gillar zink jag med =)
Nu funkar det! Tusen tack för all hjälp!! Supergulligt!!
många kramar Linda

Mandelblom sa...

Heeeeeeeeeej!

Vad roligt att du hittade in till min blogg! På så vis har jag hittat till din med. Så kul detta med inredning, eller hur! Vad himla fina kaniner du gör! Otroligt söta. Det var jättekul att få titta in i din mysiga blogg!
Stor kram
Mandelblom

signe sa...

Vilket fint ljuslyktehus! :)