onsdag 11 juli 2007

Nysydda små kaniner

Har idag haft en papphammar-dag. Imorse välte Elin min kaffekopp över en av de nysydda kaninerna....suck!!dessutom var det den som Karin ska komma och hämta hos mig imorgon. PANIK!! jaha det avr bara att bita i det sura äpplet och ringa och berätta. Självklart besviken men tog den andra som jag sytt istället. Den var tvärtom om ni förstår. Vit/brunrandig kropp med linnekläder...hon hade ju självklart varit inställd på den andra men var så snäll att hon ville ha den som ej luktade kaffe. Ibland får man ångest. Varför lämnade jag kaffekoppen framme? trött var jag igår när jag skulle lägga mig...gick som en zombie till sängen. Glömde helt bort att sanera i vardagsrummet. Men nu lär jag inte glömma det igen. Här kommer en bild på de nya alstren. Kram

3 kommentarer:

Lust och Längtan sa...

Vika söta kaniner,kul att hitta hit kommer tillbaka fler gånger. Anita :)

Tabergstösen sa...

Sååå söta!

Franziska from Germany sa...

They're sooo sweet!!! Wonderful!