torsdag 26 juli 2007

Nu har jag handlat igen

Jo, jag skulle bara titta in lite i Alvas Hus webbutik.....jag skulle bara titta! men så fanns där ju så mycket fint som jag bara var tvungen att äga...hon har så himla mycket fint alltså. Har ni inte varit och kikat så klicka på länken och njut!
Har beställt av henne tidigare och varorna hamnade hemma hos mig otroligt snabbt., och var lika fina som jag hoppats.
Annars har dagen bestått av att slutför kaninerna som ska till strömsholm för försäljning. Den butiken verkar också himla mysig, kika in får ni se http://www.slottsboden.com/.
Hoppas er dag varit bra. Lägger ut lite bilder på vad jag har beställt.

Kramisar till alla!

20 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Välkommen hem! Det var ett tag sedan sist. Ja, tiden går verkligen fort. Alvas hus är en härlig butik med mycket fina saker. Jag älskar Maria Liliegrens keramik. Det är så underbart vackert.
Slottsboden är en "livsfarlig", finns mycket vill ha...oj, oj så många olika fina lyktor där finns.
Ha en skön kväll
kram Lily

Tabergstösen sa...

Vad roligt att dina kaniner ska säljas där - det är ju toppen! Jag känner igen mig i det där med att bara tittandet blir till köpande. Alvas Hus är inte alls dumt, har också handlat av henne och det gör jag gärna igen! Fina saker du köpte!

Betty sa...

Hallojsan.
Tack för att du tittade in på min sida o vilken fin sida du har .
Händig är du också , kaninerna är underbara.
Varma kramar , Betty.

Betty sa...

Hej, hej då var det Betty här igen. Ville bara tacka för att du länkat till min blogg.
Kram

Betty sa...

Hej, hej då var det Betty här igen. Ville bara tacka för att du länkat till min blogg.
Kram

Maria sa...

Kul!för dig och dina kaniner. Vilken härlig butik dom ska säljas i./ ME

Granne med Selma sa...

Visst är det härligt att sitta och drömma sig bort i nätbutiker :-) NÄSTAN lika roligt som att fynda på loppis... nä förresten. DET slår nog ingenting. TAck för tipset med slottsboden (eller vad det var det hette - ska klicka in mig där nu) Och välkommen hem !
Kram

Hemma på landet sa...

Hej vännen! Du är söt du...

Snart hamnar mina hjärtan i Slottsboden. :-)
Lite kul...när jag såg ditt inlägg. Puss

Nygammalt sa...

Tack tack! Det är kul att ge bort något personligt. Du har ju hittat en massa fint, kollar runt mycket men köper sällan på nätet. Blir en väldans massa shopping i butiker istället... Kram.

sara sa...

Vilka fina saker, nu blev jag också sugen på att beställa...ha en bra dag!

Lily of the valley sa...

Trevlig helg!
kram Lily

Mia sa...

Jättefina saker du shoppat!

Elzste sa...

Jättekul att det är sån rush efter dina kaniner. Och välkommen hem kanske jag ska säga. Förstår att hjärtat slog extraslag när maken kom tillbaka. Det är kärlek det *s*.
Vi har varit i Dalsland några dagar. Blev avkortat pga att vi hamnade på en riktig blöt fläck på campingen. Det bara klafsade om tältmattan när man gick. Inte SÅ kul!!
Ha det så gott.
Kram Elzie

Signes vind sa...

Det där känner jag igen ....ska bara titta och vips hade vi köpte en platt-TV. Jag är hopplös - jag vet!!!

Hemma på landet sa...

Tack, sötnos!

Jag har en knäppis som dummar sig i bloggen hela tiden.
Kram

Lilla Ugglebo sa...

Hejsan!
Så det är alltså du som syr de söta kaninerna man ser lite här och där hos andra!
Va kul!
Jag har också den där boken. älskar den. Den är helt underbar.
Håller på och syr en katt som mer liknar en gris. "Griskatten" blir aldrig klar för jag håller jämt på med tusen saker samtidigt.
Du har en väldigt fin blogg!
Kram Katarina

Hemma på landet sa...

Haha...Jag är inte klar än. Hjälp!

Jag sydde ämnena igår och hann stoppa några och sy dem färdigt. Men idag har jag också hållit på hela dagen. Imorgon KANSKE jag är klar.
Kramis

vildängel sa...

hittade hit via styggalillaloppan och tror minsann att jag stannar en stund till och till och med återkommer för jag gillar din blogg. :D

Hemma på landet sa...

Min gubbe följer med till Örebro.
Nu har den där dumma anonyma skrivit igen.:-(
Puss

Granne med Selma sa...

Ville bara kika in... säga gomorron och tack för gullig kommentar inne hos mig!
Kram